• Anonym (Maris)

Vad är oemotståndligt för dig som man?

Inspirerad av en annan tråd på internet så undrar jag vad män finner oemotståndligt hos kvinnor och jag menar INTE sexuellt. Det här handlar om saker som när hon för håret bakom örat, du kommer i närheten av henne och hon doftar underbart av någon fantastisk parfym eller när du kan hjälpa henne och hon blir superglad för det och visar uppskattning för dig över hjälpen. Sådana saker.

• Svar på tråden Vad är oemotståndligt för dig som man?
  • Just Precis

Gud att det alltid ska bli käbbel och pajkastning, rundgång på mans- och kvinnohatet här, blir så uttråkad. Tillbaka till ämnet kanske?

• cjs

Egentligen inte så mycket, att hon är trevlig att prata med och ler lite. Men det är klart att jag har en svag sida med, en kvinna i kjol eller klänning fångar alltid mina ögon.

• Anonym (Rumpkillen)

Stooooor rumpa...

• Anonym (Jakob)
    Anonym (Maris) skrev 2025-04-06 18:21:02 följande:
    Vad är oemotståndligt för dig som man?

Inspirerad av en annan tråd på internet så undrar jag vad män finner oemotståndligt hos kvinnor och jag menar INTE sexuellt. Det här handlar om saker som när hon för håret bakom örat, du kommer i närheten av henne och hon doftar underbart av någon fantastisk parfym eller när du kan hjälpa henne och hon blir superglad för det och visar uppskattning för dig över hjälpen. Sådana saker.

Ingenting längre. Det har kvinnorna lyckats döda hos mig.
  • Anonym (Rob)

Smal kropp, tränings intresserad och nördig tjej.

• Anonym (Stormhatt)
    Anonym (Jösses) skrev 2025-04-06 23:41:09 följande:
    Singel eller idiot .. eller troligen både och!
    Men mata inte....
  • Postman

Oemotståndligt är inte rätt ord för mig, jag kan mycket väl stå emot. Däremot kan en kvinna locka mig men det är svårt att sätta ord på vad riktigt. Utseendet är förstås absolut det första man skannar men och efter det så är det nog hur kvinnan rör sig, klär sig, tittar på en, skrattet osv. Ibland kan det vara väldigt små detaljer som avgör. Man kan lika snabbt bli avtänd som tänd, gränsen är hårfin.  

• Anonym (D)
    Anonym (Vad alla män vill ha) skrev 2025-04-06 23:37:26 följande:

En kvinna som håller käften, håller med om allt. Inga egna åsikter eller tankar. Då är hon feminist. Hon ska föda barn, laga mat och ta hand om hemmet och barnen.
    Desto snabbare hon inser att hennes enda värde är att föda barn och lyda sin man, desto bättre. Annars är hon egoistisk bitch, som inte ska leva sitt eget liv som hon vill. Helst lätt att hjärntvätta med detta. För gumman, jag älskar ju dig. 

Alltid ställa upp på sex, där hennes egen njutning kommer i  andra hand eller är totalt irrelevant/ointressant.  Nej är inte accepterat. Hon ska vara max 25 år, helst aldrig åldras. Och vara smal som en tonårstjej.  Oskuld, aldrig legat med en annan man. 

Varsegod:) varje man som går på denna planet i ett nötskal. 

Anmält
  • Anonym (Ironi?)
    Anonym (D) skrev 2025-04-07 07:46:07 följande:
    Anmält
    Familjeliv kunde inte hantera det personen sa. Kanske var stor igenkännelse faktor lol. Hemskt om man som kvinna faktiskt lever så. Även om jag vet att det finns kvinnor som låter dig kuvas av män.

Visste inte att familjeliv var så fientligt inställda emot sitt eget kön dock. Ofräscht 2025.
  • Anonym (?)
    Anonym (Ironi?) skrev 2025-04-07 08:28:15 följande:
    Familjeliv kunde inte hantera det personen sa. Kanske var stor igenkännelse faktor lol. Hemskt om man som kvinna faktiskt lever så. Även om jag vet att det finns kvinnor som låter dig kuvas av män.

Visste inte att familjeliv var så fientligt inställda emot sitt eget kön dock. Ofräscht 2025.
    Vad är familjelivs kön??
Svar på tråden Vad är oemotståndligt för dig som man?