• Spucks

Min väns son

Du gör rätt i att ta avstånd. Situationen kommer inte att förbättras, då föräldrarna tydligen inte har något intresse att ens försöka uppfostra honom. Träffas utan barn, om ni vill träffas och har möjligthet till det.

• Spucks
    Anonym (Jess) skrev 2025-04-10 20:24:43 följande:
    Så var jag dum nog att bjuda hem dem och en annan kompis som vi umgås med och barn på påskafton. Nu när dom sen tittade förbi och vände upp o ner på mitt hem (har inte varit på lämge) så har jag så kalla fötter inför påsk. Jag kan ju inte ta tillbaka inbjudan för min vän och hennes son och låta den andra vännen komma med sina barn. Jag får skylla mig själv som inte ett naivt ögonblick inte tänkte längre... 
    Du kan dock kontakta henne och säga något i stil med "Det blev ju lite kaotisk förra gången ni var här. Förbered ditt barn gärna innan att det är mina regler som gäller i mitt hus, och se till att du stöttar mig när jag säger något."
  • Spucks
    Anonym (Jess) skrev 2025-04-11 11:12:16 följande:
    Jag upptäckte idag på Youtube. Min son måste ha tittat på Youtube på min telefon. För min väns äldsta son har ett Youtube konto där han lägger ut filmer. Till min stora fasa ser jag att dom filmat in en film här sist. Dom har hittat en gammal docka i förrådet. Satt en kedja runt halsen på den  hennes minsta son misshandlar denna docka. Kastar den i väggen och kallar den n ordet. Detta upptäckte jag idag. Min son syns som tur är inte på filmerna men han har ju varit delaktig så detta ska jag prata med honom om. Inte okej. Detta är en anledning att blåsa av påsken med dom. Jag vet att dom river fram och är galna med detta? Får ont i magen. Hade min son lagt ut detta så hade jag gråtit. Nu är han med så han ska få höra attdetta inte är okej. Han säger inget i filmen. Man ser han skor på en av filmerna. Annars är det hennes söner som slår och kallar dockan fula saker. Detta är absolut anledning att dom inte kommer i påsk. Jag tappar talförmågan. Har skickat 2 av dessa filmer till henne. Vad gör jag mer? 
    Detta låter sjukt obehagligt! Jo, nu är det väl dags att ta tillbaka inbjudan. Har mamman reagerat på videon du skickade? Är de andra filmer barnet lägger ut lika sjuka?
Svar på tråden Min väns son