Inlägg från: Anonym (Min teori) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Min teori)

Varför tror ni att tråden raderades?

Min teori är att moderatorerna vet av erfarenhet från relationsvåldstrådar att det är ett ämne som bäst diskuteras i separata trådar beroende på om det är utsatta kvinnor eller män. Annars blir det jämförelser om vad som är värst, inlägg om att det skall ses på samma sätt, inlägg som säger att det inte skall ses på samma sätt. Det blir en metadiskussion om diskussionen och könskrig. 

Därför försvann den. 

• Anonym (Min teori)
    Anonym (Censur) skrev 2025-04-11 02:31:52 följande:

Men då ska de väl radera de inlägg som håller på med sådant krig. 

Jag Det första jag skrev i mitt inlägg om vad jag har varit med om var att det säkert inte var lika allvarligt som flera andras i den tråden! 

Jag ställde mig alltså "under" redan från start! 

Så dom straffade oss alla som hade skrivit i tråden dittills alltså för vad som KANSKE skulle ske? Låter som ett överdrivet bra jobb, att bara radera så man slipper arbeta.

De raderar hela tråden istället. Det är personer som modererar gratis (är jag nästan säker på) då kan man inte kräva att de skall bedöma varje enskilt inlägg. 

De går också efter antal anmälningar en tråd får (är jag 99% säker på) efter ett visst antal ryker en tråd. Så oavsett vad den handlar om, så X antal anmälningar och "Det här blir för mycket jobb att gå igenom och bedöma rättvist. Jag plockar bort den"
Svar på tråden Varför tror ni att tråden raderades?