Inlägg från: Anonym (Drygt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Drygt)

Varför tror ni att tråden raderades?

Mayjel skrev 2025-04-11 00:02:31 följande:

Jag brukar inte gräva bland äldre trådar utan anmäler de som kommer upp i dagsaktuella fältet. 

Och det rör sig om så många trådar (flera stycken varje dag) att jag omöjligen kan minnas alla dessa, ännu mindre skriva ner dem i en lista.

Du kanske skulle behöva tala om dina problem med en psykolog? Där kan du prata helt fritt, utan att bli censurerad.

Anmäler du alla trådar som inte faller dig i smaken? 
    Vi får väl hoppas att någon annan anmäler alla dina trådar och inlägg då. 
    Jag kommer iallafall inte att göra det.
    Vilken mardröm ni alla anmälare måste vara för familjelivsredaktionen! Undrar när man blir spärrad för att ha anmält för mycket och för godtyckligt? 

Och varför får inte offer för övergrepp berätta om sina trauman? Anmäler du trådar där offer för psykopater i relationer berättar om vad de varit med om också?
    Om du nu vill straffa en person som berättar detaljrikt, varför inte bara anmäla inlägget, varför gå på hela tråden?
    Bara för att en pedofil kan sitta och runka är inte skäl att anmäla, vissa runkar till vad som helst eller blir fascinerade på andra sätt. Man hade inte kunnat skriva något alls online eller släppa något i skrift eller rörlig bild om man helt vill ta bort att någon enstaka kan gilla det dom läser eller ser på fel sätt.
    Börja leta upp och anmäl riktiga pedofiler som groomar barn istället, ni som vill påverka på riktigt. Så slipper ni förstöra för dom som har behov att ventilera trauman anonymt eller förstöra ett någorlunda fritt diskussionsklimat.

Avslutar med att jag inte läst tråden det handlar om. Har ändå svårt att tänka mig att det är fullt medvetet skrivna porrnoveller det handlar om i hela tråden.
Svar på tråden Varför tror ni att tråden raderades?