Inlägg från: Freddie K |Visa alla inlägg
  • Freddie K

Varför tror ni att tråden raderades?

Ännu en tjafstråd där ämnet är helt frångått. Det är FL i ett nötskal. Folk kan inte hålla sig till topic utan börjar tjafsa med varandra och kasta pajer på varandra. 

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K
    Mayjel skrev 2025-04-11 05:40:16 följande:
    Jag har inte kastat några pajer så kom inte du också med en massa falska anklagelser kring min person.

Jag blev påhoppad av en väldigt jobbig medlem tillika trådstartare som uppenbarligen bara vill bråka. Och när någon attackerar mig så kommer jag gå i försvar. Orkar man inte med detta så föreslår jag att man upphör med sina attacker.

Jag var saklig långt och länge tills TS började med sina personpåhopp. Det är honom du bör rikta din kritik mot, inte mot den han attackerar.
    Jag kritiserade inte dig personligen så du behöver inte ta åt dig. .
  • Freddie K
    Mayjel skrev 2025-04-11 05:42:52 följande:
    Ok Skäms
    Jag tycker bara det är synd när man börjar med pajkastning och återigen pekar jag inte ut någon, men jag förstår varför du går i försvar när du blir attackerad. Det är normalt att göra det. Man måste stå upp för sig själv och det gör du och det är bra. .
  • Freddie K
    Anonym (Censur) skrev 2025-04-11 05:50:49 följande:
    O andra sidan så hade hon ju kunnat svara p min fråga då hon anklagade mig först. Men aja, det spårade ur och jag betedde mig illa mot slutet. 
    Det är möjligt.

För att gå on topic igen så tror jag att tråden plockades bort för att den gick över gränsen och att det fanns potential till att den skulle spåra ur. 
  • Freddie K
    Mayjel skrev 2025-04-11 05:55:52 följande:
    Ja, som jag sa till en annan medlem i PM - det sitter i märgen på mig att gå i försvar. Djupt rotat sen barndomen faktiskt.

Trist att det hela ofta ska urarta ja, men önskar samtidigt att moderatorerna kunde vara mer aktiva om nätterna. Då hade de satt stopp för denna konversation för längesen. 
    Det kan jag förstå. 

Jo, det önskar man väl, men de brukar i alla fall vara aktiva på dagen. Ibland i alla fall. Kan dock tänka mig att de har mycket att göra. 
Svar på tråden Varför tror ni att tråden raderades?