Mayjel skrev 2025-04-11 02:43:18 följande:
Dumheter från din sida igen. Jag har aldrig gjort mig till nån viktigpetter, rent trams.
Nej, jag har aldrig lekt duktig nånstans utan försökte bara (tydligen helt förgäves) att vara uppmuntrande. Det var tydligen ett sort misstag det med så nu tänker jag inte vara det mer.
Jag vet hur reglerna ser ut ja, och detta är inget jag hittat på själv utan det är moderatorerna som skapat dessa regler. Det är också de som raderat tråden där du postade. Du får ta det med dem, inte mig.
Inlägg 5
kan ändå förstå varför den blev borttagen. Ett tips kan ju vara att man tänker sig lite för innan man börjar skriva om så känsliga ämnen. Särskilt kring språkbruk och att lägga sitt fokus på det viktiga i berättelsen. Att snöa in sig på en massa sexuella detaljer är onödigt och tillför inget, annat än till möjliga pedofiler då.
Man kan ju berätta utan att gå in på exakta detaljer kring vad som hände i övergreppen? Och man behöver inte heller vara grov i sina beskrivningar.
inlägg 10
Har man behov av att berätta så kan det väl räcka med att säga att man blev just utnyttjad. Man behöver inte beskriva in i minsta detalj på vilket sätt det skedde. Det är just då som det hela kanske börjar likna en sexnovell.
Och tänk gärna också på språket och vilka ord du väljer att skriva. Var inte grov eller vulgär.
inlägg 14
Det är nämligen inte tillåtet att beskriva detaljer kring sexövergrepp på barn för då kan det uppfattas som en sexnovell.
Folk skulle nog tro på grabbens ord, även om han var lite mer diskret i sin berättelse och utelämnade just de sexuella bitarna.
Inläg 37
Jag kan personligen intyga för dig att moderatorerna inte raderar inlägg på beställning.
Tänk bara på detta med sexuella detaljer, typ sånt som berör kropp och intima kroppsdelar. Sånt är känsligt och där bör man vara återhållsam med sina beskrivningar.
Det finns hjälp att få på annat håll.
inlägg 40
Jag har lärt mig deras dygnsrytm helt enkelt.
inlägg 44
lägg ner din otrevliga attityd. Jag försökte vara uppmuntrande
inlägg 49
Jag har redan förklarat mer än ingående hur reglerna ser ut härinne
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Du är inte så trevlig som du verkar tro om dig själv.