• Mayjel

Varför tror ni att tråden raderades?

Anonym (Censur) skrev 2025-04-11 04:04:02 följande:

I den här tråden så har du skrivit att du har sambo och något om "svärfars" lantställe.
    www.familjeliv.se/forum/thread/83159965-hade-ni-undvikt-fira-jul-med-dessa-med

Alltså du ljuger ju för fullt.

Nej, den enda som ljuger härinne är du. Jag har skrivit ett enda inlägg i den tråden och det står ingenting om nån sambo. Sluta nu. Lägg ner ditt tramsande. Jag anmäler dig. 
  • Mayjel
    Anonym (Censur) skrev 2025-04-11 04:08:53 följande:

Fast Mayjel är baserat på Mayjhel?

Och det är någon kinesisk program / film?

Nej, det är det inte och mitt användarnamn är inte heller relevant för tråden så sluta gå off-topic.
  • Mayjel
    Anonym (Censur) skrev 2025-04-11 04:11:33 följande:
    Ja, du har rätt. Jag läste fel där.

Sista länken är inte rätt . skriver så alla kan läsa detta.

Men du är ändå en 45 årig kvinna som aldrig har haft någon partner men samtidigt klankar ner på incels. Intressant.
    Jag är inte någon incel och har inte heller deras problematik. Och igen - min person är inte relevant för tråden så sluta fråga om den. Håll dig till topic.
  • Mayjel
    Anonym (Censur) skrev 2025-04-11 04:17:10 följande:
    Jag försökte göra det men du vägrade ge mig svar. Så då blev fokus på det du motsa dig själv om, vilket resulterade i att jag har kommit på dig med att ljuga och vidare snubblade jag även hur du är en 45 årig kvinna som aldrig haft partner och samtidigt klagar ner på incels.

Jag tror fortfarande att du är irakier ändå?
    Trams. Jag har redan besvarat dina frågor mer än utförligt. 

Och min person är inget som angår dig eller trådens ämne så sluta fråga om den.
  • Mayjel
    Anonym (Censur) skrev 2025-04-11 04:22:53 följande:
    Du har ljugit i tråden. Och du förnekar hela tiden. 
    Du beter dig precis som del av de irakiska kvinnorna jag umgicks med. 

Kör man google translate på ditt nick så visar det dock Tjeckien.

Har bara träffat en tjeckisk kvinna en gång i Tjeckien som blev förälskad i mig.

Nej, jag har inte ljugit någonstans. Det är du som ljuger om min person och detta blir du anmäld för.

Sluta diskutera min person (som du förövrigt inte vet ett uns om) och håll dig till ämnet.
  • Mayjel
    Anonym (Censur) skrev 2025-04-11 04:26:07 följande:

Så är du Kines, Irakier eller Tjeckisk?

Du är 45 år och aldrig haft en partner. Du skriver otroligt bra svenska, vilket visar att du har varit här ett tag. Hade du varit Tjeckisk så hade du förmodligen gift dig med en svensk man.

Men du anser att flyktingmän (araber?) ska ha lika mycket status och värde i Sverige som en svensk man. En del av irakiska kvinnorna ljuger otroligt mycket, men det gör kinesiska med (självklart inte alla). Varför har du ett Tjeckiskt nickname?

Sluta diskutera min person och håll dig till ämnet. Vad är det du inte fattar? Sluta upp med ditt irrelevanta nonsens.
  • Mayjel
    Anonym (Censur) skrev 2025-04-11 04:27:53 följande:
    Vad har jag ljugit om? Jag hade fel 1 gång, och det har jag erkänt. I övrigt så vad ljuger jag om?
    Sluta ljuga om min person och sluta komma med en massa falska påståenden om att jag skulle ha ljugit (vilket jag inte gjort någonstans i denna tråd).
  • Mayjel
    Anonym (Censur) skrev 2025-04-11 04:28:56 följande:

Du verkar arbetslös, då du endast är uppe på nätterna och skriver, eller studerar på distans?

Sluta projicera din egen sysslolöshet på mig och sluta tjata om min person. Lägg ner ditt irrelevanta trams och håll dig till ämnet.
  • Mayjel
    Anonym (Censur) skrev 2025-04-11 04:30:42 följande:
    Har redan sagt att du är fri att lämna tråden?
    Det kommer jag att göra så fort du slutar upp med ditt bråkande.
  • Mayjel
    Anonym (Censur) skrev 2025-04-11 04:31:31 följande:
    Jag är fast anställd men tjänstledig för tillfället.
    Irrelevant för tråden. Håll dig till ämnet.
Svar på tråden Varför tror ni att tråden raderades?