• Mayjel

Varför tror ni att tråden raderades?

Anonym (Censur) skrev 2025-04-11 04:32:39 följande:

Jag berättade om mig, så du kan du berätta om vad du sysslar med, med?

Sluta gå off-topic.
  • Mayjel
    Anonym (Censur) skrev 2025-04-11 04:33:09 följande:
    Har du stockholms syndrom?
    Och igen - sluta gå off-topic.
  • Mayjel
    Anonym (Censur) skrev 2025-04-11 04:34:01 följande:
    Jag slutar bråka med dig när du erkänner att det var du som anmälde min tråd?
    För att du ljuger har jag redan bevisat.
    Nej, det kommer jag aldrig att erkänna eftersom jag inte har anmält din tråd.

Däremot så anmäler jag dig nu - för varje inlägg du skriver där du går på min person med en massa lögner och irrelevant trams.
  • Mayjel
    Anonym (Censur) skrev 2025-04-11 04:36:00 följande:
    Du är ändå lite rolig. Synd att du ljuger, annars hade man kanske gillat dig till och med.
    Jag har inte ljugit någonstans. Det är du som ljuger om min person. Anmäler dig igen för förtal.
  • Mayjel
    Anonym (Censur) skrev 2025-04-11 04:38:01 följande:
    Är det förtal när jag säger att du är rolig?
    Det är förtal när du påstår att jag skulle ljuga vilket jag inte gjort någonstans i denna tråd. Sluta upp med det och sluta tjata.
  • Mayjel
    Anonym (Censur) skrev 2025-04-11 04:40:57 följande:
    Du ljög i inlägg 57 och 21.
    Därutöver så motsa du dig själv.

Du sa att du anmäler direkt.
    Och du sa att du hade läst de två sista sidorna. Men nekar att du anmälde. Fast du borde ha anmält då du läste de två sista sidorna och hela tiden skrivit att jag inte skulle vara så grov vad gällande detaljer, det skrev du dessutom innan jag upprepade vad jag hade skrivit.
    Ja, vanligtvis gör jag det med det finns naturligtvis undantag då man knappast är nån robot. 
    Nej, jag har inte motsagt mig någonstans.

Nej, jag har inte ljugit någonstans heller. Sluta ljuga själv och sluta förtala min person. Du är anmäld igen.
  • Mayjel
    Anonym (Censur) skrev 2025-04-11 04:42:30 följande:
    Men du förnekade även att du mindes vad jag hade skrivit, ändå kom du med påståendet om att jag hade varit väldigt detaljerad och grov?
    Nej, jag sa att jag inte mindes EXAKT allt du sa. Det är en viss skillnad. Och folks inlägg blir liksom inte borttagna utan anledning så därför kan man dra vissa slutsatser kring vad som möjligen kan ha sagts.
  • Mayjel
    Anonym (Censur) skrev 2025-04-11 04:44:13 följande:

Ber om ursäkt men att du fortfarande svarar och håller dig kvar i tråden.. påminner om ett  X till mig jag tyckte väldigt mycket om, jag måste få fråga, enbart baserat på det... och inget annat.. Är du Libanes?

Anmäld igen för off-topic och trams.
  • Mayjel
    Anonym (Censur) skrev 2025-04-11 04:49:50 följande:
    Aja. Jag tror på dig, om att det inte var du som anmälde tråden. Ingen hade hållit sig kvar så länge som du gjorde om det inte hade varit sant.

Men om du slutar ljuga och motsäga dig själv så tror jag att du skulle kunna hitta dig en partner. Verkar som att du behöver någon som uppskattar din energi.

Ta hand om dig.
    Har varken ljugit eller motsagt mig själv någonstans, varken i denna tråd eller nån annan. Sluta själv med att ljuga om min person. Du ör anmäld igen för förtal och off-topic-trams.
  • Mayjel
    Anonym (Censur) skrev 2025-04-11 04:51:32 följande:
    En fråga, kan vi inte starta en tråd som bara du och jag fortsätter tjafsa med varandra i? Efter att jag har blivit upp blockad igen? Var kul att skriva med dig i alla fall. Nu vekar jag ha drabbats av Stockholms syndromet.. haha det var oväntat :P 
    Och varför i helvete skulle jag vilja prata med dig? Du trakasserar mig med ditt förtal och dina lögner och påhopp kring min person. Stick och brinn!
  • Mayjel
    Anonym (Censur) skrev 2025-04-11 04:55:22 följande:
    Ahh, glöm vad jag skrev precis. Du slutar ju aldrig att tjura. 

Som sagt så bevisade jag att du ljög. Och du har motsagt dig själv. Det är varken förtal eller trams eller off topic.
    Sluta trakassera och lämna mig ifred då. Och nej - den enda som ljuger här är du och du är återigen anmäld för detta.
  • Mayjel
    Anonym (Censur) skrev 2025-04-11 05:25:37 följande:
    inlägg 10
    Och tänk gärna också på språket och vilka ord du väljer att skriva. Var inte grov eller vulgär.
    Man behöver inte beskriva in i minsta detalj på vilket sätt det skedde
    inlägg 21
    Kan inte heller uttala mig om övriga berättelser då jag bara läste de två sista sidorna i den raderade tråden. 
    Inlägg 59.
    Bara påpekat att det du skrivit mycket väl kan uppfattas som en sexnovell då du beskrivit i detalj vad som hände i din barndom med sexuella utnyttjanden
    Inlägg 64
    Jag läste de stycken du citerade i denna tråd och gjorde min bedömning därifrån.
    Inlägg 72
    Jag minns inte exakt vad du skrev i tråden eftersom den är borttagen och jag har glömt den i stort sett. 
    Dina citat säger ingenting som sagt så sluta bråka.
  • Mayjel
    Anonym (Censur) skrev 2025-04-11 05:33:38 följande:

64 och 72 ställer sig motsägelsefullt mot tidigare inlägg. 

Finns mer att leta fram, men nu orkar måste jag sova en liten stund.

Finns inget motsägelsefullt alls i de texterna. Bullshit. Sluta tramsa.
  • Mayjel
    Freddie K skrev 2025-04-11 05:36:58 följande:

Ännu en tjafstråd där ämnet är helt frångått. Det är FL i ett nötskal. Folk kan inte hålla sig till topic utan börjar tjafsa med varandra och kasta pajer på varandra. 

Jag har inte kastat några pajer så kom inte du också med en massa falska anklagelser kring min person.

Jag blev påhoppad av en väldigt jobbig medlem tillika trådstartare som uppenbarligen bara vill bråka. Och när någon attackerar mig så kommer jag gå i försvar. Orkar man inte med detta så föreslår jag att man upphör med sina attacker.

Jag var saklig långt och länge tills TS började med sina personpåhopp. Det är honom du bör rikta din kritik mot, inte mot den han attackerar.
  • Mayjel
    Freddie K skrev 2025-04-11 05:36:58 följande:

Ännu en tjafstråd där ämnet är helt frångått. Det är FL i ett nötskal. Folk kan inte hålla sig till topic utan börjar tjafsa med varandra och kasta pajer på varandra. 

Det är TS som inte kan hålla sig till topic, ingen annan i tråden.
  • Meddelande borttaget
  • Mayjel
    Freddie K skrev 2025-04-11 05:41:45 följande:
    Jag kritiserade inte dig personligen så du behöver inte ta åt dig. .
    Ok Skäms
  • Mayjel
    Anonym (Censur) skrev 2025-04-11 05:44:35 följande:

Men du kunde ju ha förklarat vad som var så vulgärt när du kom med påståendet om att jag var vulgär.

Samtidigt så säger du emot dig själv.

Och under natten så trodde jag inte på dig om att det inte var du som anmälde tråden, men p ga din energi genom allt så tror jag dig.

Men du säger ändå motsägelsefulla saker, det går inte att från komma. 

Men jag har tjafsat med dig onödigt mycket och var inte alls bra mot slutet mot dig. Så ber om ursäkt.

Men för hundrafemtielfte gången - jag har redan förklarat det! Flera gånger så lyssna istället för att tjata!

Nej, jag har inte motsagt mig någonstans så sluta komma med massa ljug och påhitt. Det ör du som inte förstår svenska i text, helt uppenbarligen. 

Inte intresserad av dina mjäkiga ursäkter - lämna mig ifred. Sluta tilltala mig.
  • Mayjel
    Anonym (Censur) skrev 2025-04-11 05:50:49 följande:
    O andra sidan så hade hon ju kunnat svara p min fråga då hon anklagade mig först. Men aja, det spårade ur och jag betedde mig illa mot slutet. 
    Bara lägg ner. Jag har inte anklagat dig för någonting. Sluta ljuga. Och jag har redan svarat på dina frågor.
  • Mayjel
    Freddie K skrev 2025-04-11 05:44:52 följande:
    Jag tycker bara det är synd när man börjar med pajkastning och återigen pekar jag inte ut någon, men jag förstår varför du går i försvar när du blir attackerad. Det är normalt att göra det. Man måste stå upp för sig själv och det gör du och det är bra. .
    Ja, som jag sa till en annan medlem i PM - det sitter i märgen på mig att gå i försvar. Djupt rotat sen barndomen faktiskt.

Trist att det hela ofta ska urarta ja, men önskar samtidigt att moderatorerna kunde vara mer aktiva om nätterna. Då hade de satt stopp för denna konversation för längesen. 
Svar på tråden Varför tror ni att tråden raderades?