• Assar Elof och Alice

    Allsvenskan.

    Allsvenska startar ju snart därför så undrar jag följande:

    Vilket lag håller du på?
    Vilket lag Vinner?

    Själv så tror jag stenhårt på att bajen äger i år.

  • Svar på tråden Allsvenskan.
  • Marcus pappa

    Inte för att jag vill vara förmätten men aldrig att brajen håller en hel säsong. Näe, det blir det stoltaste laget som vinner i år igen. Vilka? Att ni ens behöver fråga det. Djurgården är och förblir det bästa laget. Det som de hålle rpå me dnu kan närmast likna en dynasti och jag har svårt att se seriös utmanare till Järnkaminerna i år. Ska möjligen vara IFK eller MFF.

  • Assar Elof och Alice

    Jag tror Gefle kommer att hålla högklass och Sen tror jag nog Dif har gjort sitt nu. Det blir väl Mff som fajtas med Bajen om guldet i år

  • Sam2

    Håller på AIK, men har inga större förhoppningar om att de vinner. IFK Göteborg vinner nog tyvärr i år.

  • Leary

    AIK är laget i mitt hjärta. Vilka som vinner vill jag dock inte sia i eftersom Gnaget inte gör det.

  • Assar Elof och Alice

    Alltid roligt med Gais. Vi kan ju alltid hoppas på att dom stannar kvar i allsvenskan. Aik känns ju inte så stabilt i år men kvar blir ni för man gör ju inte samma misstag två gånger. eller?

  • Pyrets pappa

    Jag håller på Bajen och utgår från att de vinner... Men vi får väl se...

  • Marcus pappa

    Ledsen alla brajare, aldrig att de håller en hel säsong. Se bara de senaste åren. Antingen börjar de bäst eller så vaslutar de bäst. En gång har de hållit hela vägen och ska vi vara ärlig var det Anders Frisk som gav dem guldet då genom att dömma bort ett fullt godkänt mål för DIF mot S-vall. Så här kommer det att sluta (och DIF leder från start till mål):

    1. Djurgården
    2. Elfsborg
    3. Malmö FF
    4. IFK Göteborg
    5. Helsingborg
    6. Brajen
    7. Kalmar
    8. Häcken
    9. Halmstad
    10. solna aik
    11. ÖIS
    12. Gefle
    13. Öster
    14. GAIS

    Så nu vet ni det grabbar. Men må bästa lag komma tvåa

  • Assar Elof och Alice

    Jag är skeptisk att zooligan vinner i år Men som alla vet så är ju bajen alltid bäst i underläge. å i år finns det ju inga stor förväntnigar. Om jesus gick på vatten så kan bajen vinna guld!

Svar på tråden Allsvenskan.