Inlägg från: Anonym (O) |Visa alla inlägg
  • Anonym (O)

Utställd av instruktör- gym

Exakt vad hände egentligen och vad menar du med att skälla ut? 

• Anonym (O)
    Anonym (B) skrev 2025-04-13 09:39:41 följande:
    Hon känns som en ghettobrud som man inte vill hamna snett med. Har bestämt mig för att ta bilen och åka en bit till annat gym. Synd att vart man än hamnar ska det alltid vara någon som vill trycka ner en. 

Om du upplever att det alltid finns någon som vill trycka ner dig så är min gissning att det finns något provocerande i ditt beteende. Antagligen omedvetet, annars skulle du ju inte skriva så här. Försök ta reda på vad det är du gör som provocerar. Du vet, att några säger ifrån betyder inte att de övriga inte tagit illa vid sig. Du kanske gör andra ledsna eller obekväma utan att förstå det själv.

Eller så är du inte ett dugg provocerande men däremot känslig för kritik. Det kan man bli om man varit mobbad tex. Man är ju alltid på sin vakt då. 

Om folk beter sig illa mot dig så är det de som gör fel, men ibland finns det saker i ens egna beteende som lockar fram dåliga sidor hos andra och då kan man ändra sitt beteende för att slippa såna reaktioner. 

• Anonym (O)
    Anonym (B) skrev 2025-04-14 09:32:44 följande:
    Så kan man tänka men alla inklusive jag tycker i te att det är roligt att få höra sexistiska kommentarer som "ni kanske ska åka till Monaco och träffa en rik man" eller "det ända ni har är Ass och tits" Att höra dessa kommentarer någon gång ibland gör kanske inte så mkt med en person men i längden... 

Missade detta inlägg tidigare!

Det här låter som jargong som är tänkt att vara rolig. Jag hade inte tyckt att det var det minsta kul och inte gått mer på hennes pass och kanske också meddelat gymägaren varför. Men det är inte att skälla ut. Hon verkar ha ett sätt att prata som inte passar dig (eller mig), så utsätt dig inte för det utan träna något annat, som du mår bra av. 

Svar på tråden Utställd av instruktör- gym