• Ulle73

Trollbord, någon???

Jag är mest nyfiken på om det finns någon mer därute som äger ett trollbord.

Trollbord är ett trebent bord som kan "prata" det meddelar sig genom att lyfta på benen. Det är helt otroligt. Ett ben är ja-ben, ett ben är nej-ben och ett ben är räkne-ben (det bokstaverar a, b, c m.m.) Jag har "pratat" med min döda syster och pappa m.m., men även min skyddsande. Det är underbart. De kan även kramas genom bordet. De lägger alltså bordet ner i knät på en.

Min syster som har varit död sedan -99 talade om för mig två dagar efter vårt bröllop att jag var gravid (efter att ha försökt i över fyra år!). Det hade alltså "tagit sig" på bröllopsnatten. Jag trodde henne inte riktigt, men det var sant! Nu har jag en underbar flicka till.

Jag vet att det här låter otroligt för många, men alla skeptiska som har varit här har varit helt lyriska efteråt. De är helt klart överbevisade.

Jag använder inte bordet till att svara på en massa frågor om framtiden. De vill helst inte svara på en massa konstiga frågor heller. Jag ser det mest som en mötesplats med de som har gått över till andra sidan. De har flera gånger bevisat att de är med oss mycket mer än vi tror.

Kramar

• Svar på tråden Trollbord, någon???
  • Mumin

Oj så gärna jag hade velat prata med min pappa... Men nåt trollbord har jag inte .

• Lilou

Var kan man hitta ett sadant bord?! Jattenyfiken!

• Aiwendil

Åh, låter spännande... har dock aldrig hört talas om nått sådant...
    Var får man tag i det???
    Inte helt lätt vad jag kan förstå....

• Upptagen

Jag har hört talas om folk som pratar med dessa bord, facinerande!

Hur har du fått tag i ditt bord?

• Ulle73

Jag var hos en avlägsen bekant och fick prata med min syster!! Jag bestämde mig med en gång och beställde via följande hemsida. Min kompis beställde samtidigt och det har nästan tagit ett år för henne att få igång sitt ordentligt, så det kan ta lite tid. Det handlar om energier...

Gå gärna in och titta på:

biphost.spray.se/marialarsson/

Om ni har några frågor så får ni gärna fråga mig. (Inte om era liv och så utan om bordet eller något runt det)

• FruSöderström

jag är helt övertygad om att detta fungerar, men jag skulle inte ha modet att prova ändå. Jag har varit med om en del "övernaturliga" saker, men jag blir mest rädd...önskar jag kunde uppskatta det mer, då min mormor säger att vi är mediala i våran släkt...

• Aiwendil

Måste bara fråga..
    varför kan man inte ha ett liknande bord...??

• Ead

fascinerande!!!!!!! Vad kostar ett sån bord?

• Ulle73

Jag vet flera som har varit väldigt nervösa och nästan vänt i dörren innan vi har satt oss vid bordet. När det väl börjar röra på sig så känner vi bara en härlig och lugn känsla.

Det är inte hemskt att prata med dem. De säger inte några dumma eller hemska saker. De svarar inte heller på våra frågor om vi vill veta något om framtiden som de inte vill att vi skall veta.

Jag får bara ett sådant lugn....

• Ulle73

Jag tror att jag betalade 1245 kr inkl. frakt. Det är ett år sedan och jag vet att efterfrågan är väldigt stor. Det tillverkas ju bara på ett ställe och är ett hantverk så det kan nog ta tid innan man får det nu.

Svar på tråden Trollbord, någon???