Trollbord, någon???
Jag är mest nyfiken på om det finns någon mer därute som äger ett trollbord.
Trollbord är ett trebent bord som kan "prata" det meddelar sig genom att lyfta på benen. Det är helt otroligt. Ett ben är ja-ben, ett ben är nej-ben och ett ben är räkne-ben (det bokstaverar a, b, c m.m.) Jag har "pratat" med min döda syster och pappa m.m., men även min skyddsande. Det är underbart. De kan även kramas genom bordet. De lägger alltså bordet ner i knät på en.
Min syster som har varit död sedan -99 talade om för mig två dagar efter vårt bröllop att jag var gravid (efter att ha försökt i över fyra år!). Det hade alltså "tagit sig" på bröllopsnatten. Jag trodde henne inte riktigt, men det var sant! Nu har jag en underbar flicka till.
Jag vet att det här låter otroligt för många, men alla skeptiska som har varit här har varit helt lyriska efteråt. De är helt klart överbevisade.
Jag använder inte bordet till att svara på en massa frågor om framtiden. De vill helst inte svara på en massa konstiga frågor heller. Jag ser det mest som en mötesplats med de som har gått över till andra sidan. De har flera gånger bevisat att de är med oss mycket mer än vi tror.
Kramar