Inlägg från: Anonym (Alice) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Alice)

Dejtar kille, vad händer?

Jag började dejta en kille för 19 dagar sedan. Sedan dess har vi setts 6 ggr trots att vi båda egentligen är rätt fullbokade med mycket att stå i. Har liksom tagit oss tiden. 

Jag känner mig som besatt i honom och han säger exakt samma sak om mig. Tänker på honom jämt. Så fort vi skilts åt vill vi båda tillbaka och vi börjar sakna varann. Han har sagt att han vill vara med mig precis hela tiden och jag känner exakt likadant. Kan inte få nog av honom. 

Vad är det som händer? Jag har aldrig upplevt något sånt här tidigare, brukar vanligtvis vara rätt cool när jag dejtar och mer känna vänskap och inte bli så berörd. 

• Svar på tråden Dejtar kille, vad händer?
  • Anonym (Alice)
    Anonym (Slow) skrev 2025-04-15 20:19:13 följande:

Passa på och njut i "lagom" mängd. De män jag träffat den senaste tiden vet inte vad de vill och har bara varit ute efter sex. Var på din vakt, även om allt känns toppen så förekommer det ghosting, så försök att inte investera för mycket känslor i detta än. Ha lite is i magen, annars är risken att du kan bli sårad. 

Vi har dock i princip nästan sagt att vi är ihop. Eller han sa det och jag svarade att jag vill det också. Dock har vi inte börjat kalla varann pojkvän/flickvän än då det känns lite tidigt. Men jag känner mig som hans flickvän. 
  • Anonym (Alice)
    Anonym (Slow) skrev 2025-04-15 20:31:52 följande:
    Det är ju upp till er, men att säga att man är ihop efter bara 19 dagar känns väl lite väl förhastat. Ni kan omöjligt känna varandra något djupare. Hur gamla är ni? Ni låter rätt unga. 
    Strax under 30, hehe! Vi har haft kontakt innan vi sågs också, via nätet. Men bara en vecka.
  • Anonym (Alice)
    Anonym (Jo) skrev 2025-04-15 20:49:28 följande:

Förälskade i varandra😀

Isf har jag ALDRIG varit det tidigare 🙈😮
  • Anonym (Alice)
    Anonym (Slow) skrev 2025-04-15 20:31:52 följande:
    Det är ju upp till er, men att säga att man är ihop efter bara 19 dagar känns väl lite väl förhastat. Ni kan omöjligt känna varandra något djupare. Hur gamla är ni? Ni låter rätt unga. 
    När min mamma träffade sin nuvarande man hade de bara setts i 3 dagar innan de berättade för oss att de var ett par. Då var de 50. Enligt henne var hon för gammal för att inte hoppa på kärleken när den väl uppenbarade sig. 🥰
Svar på tråden Dejtar kille, vad händer?