Anonym (Intressant) skrev 2025-04-18 17:30:14 följande:
Låter som en känslotolkning utefter egen erfarenhet.
Finns inget jag ser i TS som indikerar en aggressivitet. Sist jag hörde någon kalla någon för modig så märkte inte jag av någon aggressivitet. För att det ska indikera aggressivitet i det här fallet måste man själv ha tolkat in att modig i den här kontexten ska betyda vissa saker och att man då står för vissa åsikter osv.
Men det finns inget av det i text utan sådan tolkning måste enbart ha gjorts av den som läser.
? Du kanske "känslotolkar" saken? Ts kallar inläggen för tre sidor med enbart "hat" Hur det här sk "hatandet" ser ut har ts inte presenterat. Ts startar en tråd där någon skrivit en artikel där hon menar att män inte tackar nej till sex med ett krogragg, alla håller med med den uppfattningen.
Ts å andra sidan kallar det för "mod" av någon anledning. En kvinna som är "modig" för att hon "vågar" säga något som andra kvinnor inte "vågar" säga (även om alla håller med artikelskrivaren.) då kan man fundera över ts ordval.
Ts berättar förstås hur synd det är om män. (Pga kvinnors helt rimliga val). En annan skribent i tråden vill också berätta hur oempatiska kvinnor är som "inte förstår"
Så ja, ts (med flera) är aggressiva mot kvinnor.