Inlägg från: Anonym (CaT) |Visa alla inlägg
  • Anonym (CaT)

Modig tjej berättar sanningen, lättare för kvinnor

persikofjaril skrev 2025-04-20 22:20:11 följande:

Okej. Så hur tycker ni att denna snedfördelning ska lösas? 

Har redan löst sig, killar har slutat bry sig. 
  • Anonym (CaT)
    Anonym (Hoff) skrev 2025-04-20 22:57:49 följande:
    Fan vad skönt. Slipper vi kvinnor lyssna på allt gnäll då?
    Vill man slippa höra "Gnäll" kanske man inte ska ge sig in i diskussioner man uppenbarligen inte är intresserad av att förstå. Speciellt om man inte har något konstruktivt att bidra med. Vilket ni kvinnor aldrig någonsin haft.
  • Anonym (CaT)
    Anonym (Hoff) skrev 2025-04-20 23:17:39 följande:
    Uppenbarligen är du inte en av dem som slutat bry sig..

Du verkar ha en konstig uppväxt som tror att någon som skriver helt normal måste vara arg - och att det automatiskt betyder att personen bryr sig. 

Som vanligt dyker det inte upp något logiskt svar, bara ett tamt försök att få det sista ordet. 

"Haha, gotcha!" 

• Anonym (CaT)
    molly50 skrev 2025-04-20 23:34:51 följande:
    Diskussionen i sig är ju intressant. Men nästan alltid så dyker det upp någon incel i tråden som ska beklaga sig över alla kvinnor för att de inte lyckas träffa någon.
    I längden blir det ganska tröttsamt.
    Inget säger "Jag har inget att säga om det du skrev" som att dra upp ordet incel och hoppas att folk ska sluta läsa. Lite sent in i tråden ändå, ni brukar spela det kortet lite snabbare. 
  • Anonym (CaT)
    molly50 skrev 2025-04-20 23:34:51 följande:
    Diskussionen i sig är ju intressant. Men nästan alltid så dyker det upp någon incel i tråden som ska beklaga sig över alla kvinnor för att de inte lyckas träffa någon.
    I längden blir det ganska tröttsamt.
    Jag antar att argumenten tog slut. Tack för att ni deltog. 
  • Anonym (CaT)
    molly50 skrev 2025-04-20 23:40:43 följande:
    Jag har överhuvudtaget inte svarat i den här tråden tidigare.
    Men det är ju så det brukar vara i trådar om det här ämnet. Förr eller senare så dyker det upp någon ensam man (om du hellre föredrar det ordet) som ska beklaga sig över alla kvinnor.
    Kul att du inte har svarat tidigare - men du verkar redan ha en rätt färdig bild av vad som dyker upp i trådar om det här ämnet.
    Lite som att ni alltid förväntar er det där "ensamma mannen" som ska bli ert exempel, eller hur? 
  • Anonym (CaT)
    Anonym (Hoff) skrev 2025-04-20 23:40:53 följande:
    Helt normalt jojo, ditt kvinnoförakt skiner igenom
    Haha, där kom nästa heta ord. Kvinnoförakt. Kanske ni ska fundera ut eran egen del i det hela, eller prova att bemöta själva diskussionen någon gång istället? 
  • Anonym (CaT)
    molly50 skrev 2025-04-20 23:44:14 följande:
    Min bild är det som dessa trådar brukar urarta i. Könskrig.
    Hade du själv något att bidra med till tråden eller vill du bara klaga på kvinnor?
    Jag har redan bidragit med mina tankar. Om du inte vill prata om dem och istället väljer att prata om könskrig och spela "fin en incel" för femtioelfte gången bara denna påsken så är det upp till dig, men jag är inte intresserad av att spela det där spelet med dig. 

Det är bara att tagga vidare, men du kan väl inte ta ett nej?
  • Anonym (CaT)
    molly50 skrev 2025-04-20 23:50:52 följande:
    Har du själv något att tillföra diskussionen istället för att haka upp dig på vad vissa skriver?
    Haka upp mig på vad vissa skriver? Du tycker att jag hakar upp mig på att du skriver något otrevligt?
  • Anonym (CaT)
    molly50 skrev 2025-04-20 23:53:49 följande:
    Jag har inga problem med att ta ett nej. Men jag kan inte se att du har kommit med något annat än gnäll i den här tråden.
    Om du har några tankar om ämnet så bemöter jag gärna det.
    Men hittills har jag inte sett att du har haft det.
    Är det gnäll att svara tillbaka när någon försöker sätta in en i ett fack istället för att bemöta det man faktiskt skriver? 
Svar på tråden Modig tjej berättar sanningen, lättare för kvinnor