Inlägg från: Anonym (Jo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jo)

Modig tjej berättar sanningen, lättare för kvinnor

Anonym (C) skrev 2025-04-16 15:00:55 följande:
    Vad vet du om hur det påverkar män att aldrig träffa någon?
    Det finns kvinnor som inte träffar någon.
  • Anonym (Jo)
    Anonym (Dekret) skrev 2025-04-16 20:36:18 följande:
    Vad är det som är modigt med artikeln?
    Det undrar jag med, vad är det som är modigt. 
  • Anonym (Jo)
    Anonym (Modigt) skrev 2025-04-20 19:41:11 följande:
    Ja det är nog en verklighet som är både sorglig men så sant. Det kommer bli färre matchningar mellan män o kvinnor framöver då jag tror problemet ökar inte minskar. Tänk förr i tiden var det knappt något som diskuterade så här, idag massor av män som gnäller. Bara det måste ju betyda att något har hänt. 

Sen tänker jag att kvinnor har svårt att förstå hur svårt män har. De säger ofta att det räcker att vara hel o ren. Men i verkligheten bevisar beteendet att det inte gör det. Ta valfri uteställe så kommer tjejerna ragga på den mest bästa hunken de kan hitta. Den som får hennes kväll att bli ett äventyr utan dess like och som får hennes känslor att åka berg o dalbana likt uppskjutet. Det är inte några normala män som mäktar med det. 

Problemet är att kvinnor utgår från dem själva och ser bara de bästa männen som lyckas. Men de ser inte och tänker inte på alla andra män som fanns där som aldrig lyckats och som har ett helt normalt liv helt normalt jobb helt normal inkomst helt normalt utseende osv. 

Jag vet en snubbe som gick ut i åratal, helt lagom snygg, kul person o va med. Något år försökte han aktivt något år försökte han inte alls bara hade kul o något år lite mitt mellan. På 3-4 år hände nada trots att han försökte. Samtidigt sa tjejerna i hans omkrets att killar visst fick till det och att det inte var svårt. Men då raggade dem på de bästa av de bästa av de hetaste hunkarna de kunde hitta. Så klart det inte var svårt för dem. 

Det kvinnor behöver förstå är att man kanske behöver sätta sig in i och inse att verkligheten kanske inte är lika som för dem. 

Sen är frågan vad det här beror på? Normala män får inget. 
    Har du ideer?
    Om ingen är attraherad så är det ju så man kan inte tvinga någon.
  • Anonym (Jo)
    persikofjaril skrev 2025-04-20 22:20:11 följande:

Okej. Så hur tycker ni att denna snedfördelning ska lösas? 

Undrar också.
  • Anonym (Jo)

Det finns många kvinnor som är ensamma men dom verkar inte klaga.

• Anonym (Jo)
    Anonym (Suck) skrev 2025-04-21 19:20:55 följande:
    Det känns som flertalet mest vill bråka i trådar som denna. när det kommer tips på hur man kan förändra sin tillvaro så slår dövörat till. Jag har kommit med iakttagelser i denna tråd som skulle kunna hjälpa ensamma män, inte varit otrevlig eller liknande men den typen av inlägg verkar inte synas eller plockas upp till diskussion. som sagt, pajkastning verkar tydligen roligare än att lära sig något.
    Ja, det verkar mest gå ut på pajkastning.
  • Anonym (Jo)
    Anonym (CaT) skrev 2025-04-21 20:30:51 följande:
    Äntligen, tog bara att säga att man inte vill debattera med dig eller förklara något mer för er lite mer än tio tusen gånger...
    Molly håller en god ton och skriver konstruktiva inlägg utan pajkastning.
  • Anonym (Jo)
    Anonym (CaT) skrev 2025-04-21 20:34:40 följande:
    Molly är alltid ute efter att måla upp någon som incel. Och ställa personen tio tusen frågor hon inte undrar om för att försvara lite dåligt beteende ifrån tjejer. 
    Då har du inte läst Mollys inlägg här, du har varit otrevlig i dina inlägg.
  • Anonym (Jo)
    Anonym (CaT) skrev 2025-04-21 20:30:51 följande:
    Äntligen, tog bara att säga att man inte vill debattera med dig eller förklara något mer för er lite mer än tio tusen gånger...
    Er, Molly är en person.
  • Anonym (Jo)
    Anonym (Ella) skrev 2025-04-21 20:37:38 följande:
    Efter såhär arton sidor har jag gett upp att försöka lista ut vad det är meningen att man ska diskutera 😂

Det är tydligen modigt att berätta att kvinnor får massor av sexuella inviter. De flesta har svårt att se vad som är det modiga med tanke på att det är en allmänt etablerad vetskap. Detta var tydligen att vara hatisk och gå till angrepp mot ts.
    Vissa män är bittra över att kvinnor nekar män sex. De svarar att de ska sluta komma med sexuella inviter. Kvinnor svarar att det kommer vara skönt att slippa. Vissa män blir då oerhört kränkta och sura och tycker att vi kvinnor förtjänar allt dåligt som händer oss.
    Glasklart. Eller hur?
    😄
Svar på tråden Modig tjej berättar sanningen, lättare för kvinnor