Anonym (Modigt) skrev 2025-04-29 16:54:17 följande:
Det gör vi!! Vi som får kvinnor lätt vi lär många män hur man ska göra o inte. Trots det så ser vi vilken skillnad det är på att vara man o man. Vissa män trots att de gör rätt lyckas ändå inte. Dem tycker jag synd om och det borde fler göra. För i min värld har man all rätt att gnälla i en sån situation.
Hör dig vad DU gillar och inte gillar.
Men männen här är inte så hjälpta av vad en individ gillar o inte. Dem är ute o springer i den stora världen där det finns kvinnor av alla de slag. Inklusive de som väljer snygga trosor för att de kanske får ligga ikväll innan de går ut. Deras råd där ute liksom här borde vara fokuserade o skrivna utefter vad som hjälper dem i stora världen utefter vad man önskar. Vill man ligga så borde råden bli utefter hur man får ligga som man, inte utefter vad den som läser tycker om ONS. Säger inte att du har gjort det men jag ser många här som svarar så.
Sen är det faktiskt så att jag stött på flera kvinnor som säger att de inte gillar ons, dem går minsann inte hem första dejten men sen gör något helt annorlunda när snugga killen dyker upp på krogen. Haha.
Jag kan tycka synd om män som inte lyckas.
Men jag tycker inte synd om de som gnäller och skuldbelägger alla kvinnor för deras misslyckanden.
Man kan,som kvinna,föröska stötta oh ge tips och råd.
men oftast så blir man bara ignorerad eller så får man till svar att det ändå inte kommer att funka. Eller att man ljuger om vad som kan fungera.
Då känns det inte så givande att försöka stötta och hjälpa.
Jag har aldrig varit så´n som har ljugit om att jag inte gillar ONS.
Jag har oftast sökt seriöst.
Och de gånger jag har haft ONS så har jag inte fått ut något av det. Så det är helt enkelt inget för mig.
Och nu är jag lyckligt gift så jag har inte heller det behovet att söka efter ONS.
Jag har lekt färdigt.