Anonym (Belle) skrev 2025-04-19 14:58:13 följande:
Nej det är inte därför du är elak utan för att du hånar någon som har problem efter flera graviditeter. ?Du kissar på dig titt som tätt?.
Ingen har sagt att det inte är ok att släppa före en gravid kvinna, man kan släppa före någon av vilken anledning man vill i toakön eller kassan på ICA eller var man vill men man kan inte släppa fram någon framför någon annan utan den personens tillåtelse, det är inte ok. Förstår du skillnaden? Och TS skriver att det är självklart att man ska få gå före precis alla bara för att man är gravid och så är det inte.
Det är väl ingen som skrivit att gravida ska gå före alla hela tiden. . En vänlig person kan släppa före en gravid. Hur kan det vara ett problem. Jag kan släppa före dig också om du håller på att kissa på dig. Förstår inte problemet öht
Det verkar jättesvårt för folk att förstå att en hel del gravida kan få problem av olika slag oavsett om man själv hade det eller inte när man var gravid. Om du har svårt att hålla tätt går det ju bra att fråga om att få gå före. Vad är problemet. Jag hånar inte någon för att den har svårt att hålla tätt, däremot kan jag vara hånfull mot folk som är egoister. Problemet är att de inte verkar förstå själva att de är det.