• Anonym (Besöker ni manliga vänner när ni har mens?)

Besöker ni som är kvinnor era manliga vänner när ni har mens?

Besöker ni som är kvinnor era manliga vänner när ni har mens? Då tänker jag på besök som ni har möjlighet att tacka nej till och inte viktiga besök. Jag undrar hur kvinnor resonerar under sin mens när det handlar om att besöka manliga vänner? När det gäller kvinnliga vänner så tänker jag att det kanske är en annan sak eftersom kvinnor kanske pratar med varandra om sin mens.

• Svar på tråden Besöker ni som är kvinnor era manliga vänner när ni har mens?
  • Anonym (WTF??)

Vad i h-e är det för fråga? Här går inte hissen hela vägen upp!

• Anonym (e)

Annonserar alla kvinnor i din omgivning ut att de har mens så fort ni ses eller vad i hahahahahahahahah ok rätt hysteriskt kul frågeställning

Anonym (e) skrev 2025-04-16 22:02:38 följande:

Annonserar alla kvinnor i din omgivning ut att de har mens så fort ni ses eller vad i hahahahahahahahah ok rätt hysteriskt kul frågeställning

Nej, ingen av de kvinnor som jag känner berättar om sin mens.
  • Anonym (e)
    Anonym (Besöker ni manliga vänner när ni har mens?) skrev 2025-04-16 22:05:59 följande:
    Du kan inte ens sett på en tampongreklam om du tror på din egen frågeställning

Mitt inlägg är 100% seriöst. Jag undrar om kvinnor är mindre benägna att besöka sina manliga kompisar under sin mens eller om det inte spelar någon roll för dem?

• Anonym (Hm)

Varför skulle man inte göra det, menar du att kvinnor inte heller skulle jobba då.

• Anonym (Wtf)
    Anonym (Besöker ni manliga vänner när ni har mens?) skrev 2025-04-16 22:07:27 följande:

Mitt inlägg är 100% seriöst. Jag undrar om kvinnor är mindre benägna att besöka sina manliga kompisar under sin mens eller om det inte spelar någon roll för dem?

Vad får dig att ens ställa frågan? Du får ju bara dig själv att framstå som mindre vetande.
  • Anonym (WTF??)
    Anonym (Besöker ni manliga vänner när ni har mens?) skrev 2025-04-16 22:05:59 följande:
    Är du förvånad eller är det så att du saknar social skills Varför är du så intresserad
    av huruvida kvinnor har månadsreglering eller inte. Hur tycker du att det skulle påverka ditt liv?
  • Anonym (Hm)
    Anonym (Besöker ni manliga vänner när ni har mens?) skrev 2025-04-16 22:07:27 följande:

Självklart spelar det ingen roll.
Svar på tråden Besöker ni som är kvinnor era manliga vänner när ni har mens?