Inlägg från: Anonym (Ella) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ella)

Kvinnor på gymmet med tights så man ser vulvan - hur ser ni på det?

Jag brukar fokusera på min träning istället för att glo tjejer mellan benen. Jag rekommenderar att du gör samma sak.

• Anonym (Ella)
    Anonym (Eller hur) skrev 2025-04-18 20:24:17 följande:
    Om blygdläpparna syns så lägger man märke till det, likadant om tjejen har svart string under vita byxor. Fast det vet ni ju redan om, ni vill bara spela dumma för att skuldbelägga män som tittar.

Om en man går runt med snoppen hängandes ur gylfen så skulle ni som aldrig tittar i skrevet helt missa att snoppen hängde utanför?
    Det är lite skillnad på att upptäcka att någons könsorgan hänger utanför eller att någon har underkläder som lyser genom kläderna, och att aktivt stirra på någons skrev.

Precis som jag inte stirrar ner i någons urringning men om jag upptäcker att en tjejs tuttar är på väg att ramla ut kan jag lite diskret upplysa henne om det. Om en man går omkring med värsta Gällivarehänget kanske jag skulle råda honom att dra upp byxorna. Inte glo ögonen ur mig på hans stjärtskåra.
  • Anonym (Ella)
    Anonym skrev 2025-04-19 01:03:51 följande:
    Vadå enkelt? Hur är det svar på något som har med tråden att göra?
    Själv kör jag V60. Har det med något att göra?
    Tråden gick kanske inte ut på att fråga hur du gör på gynmottagningen 5 dagar i veckan?
    Nej, tråden handlar om gymmet. På gynmottagningen kan man ju nästan räkna med att man måste ta av sig de byxor man har på sig, oavsett om det är tights eller baggybyxor. Som tur är så behöver ju ingen annan än gynekologen se det, så ingen lär bli störd. Kanske gynekologen inte rekommenderar alltför tajta byxor dock.
Svar på tråden Kvinnor på gymmet med tights så man ser vulvan - hur ser ni på det?