• Anonym (Franke)

Kvinnor på gymmet med tights så man ser vulvan - hur ser ni på det?

På mitt gym går det väldigt många kvinnor. Det är ett stort gym. Har märkt att många yngre kvinnor har tights på sig som sitter väldigt tight och sedan en korta träningslinnen på det. 

Det gör ju att deras underliv syns väldigt tydligt genom tightsen. Man ser liksom formen av vuvlan helt och hållet på många. Detta måste de ju själva se. 

Hur ser ni andra kvinnor på detta? Hur medvetna är de själva om det? Är det ett mode att man ska se så mycket av benen, rumpan och vulvan som möjligt?   

• Svar på tråden Kvinnor på gymmet med tights så man ser vulvan - hur ser ni på det?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (?)

Konstig fråga. Och om det syns då, vad är det med det då? Man ser ju på killars kläder direkt att något finns där. Varför skulle det vara mer störande för att det är en tjej?

• Anonym (Ella)

Jag brukar fokusera på min träning istället för att glo tjejer mellan benen. Jag rekommenderar att du gör samma sak.

• Anonym (M)

Men när man är mellan set så står ju man vid maskinen å tittar i spegel å runt sig, ser väl man hur tajt en del har de å vill vissa de !

• Meddelande borttaget
  • Anonym

Åh så lämpligt när den senaste tråden på ämnet nyligen blev borttagen. Snark.

• Anonym (S)

Oavsett om det är en man i tighta speedos där man ser hela paketet eller om det är en kvinna med cameltoe tycker jag att det kan vara svårt att inte lägga märke till och undra varför man gör så. Det verkar inte bekvämt att dra upp tightsen så mycket och det är faktiskt konstigt att man är obrydd att visa upp sitt kön på det sättet. Jag har också tights på mig men det är slätt över fiffi, så man ser inget. 

• Anonym (S)
    Anonym (M) skrev 2025-04-18 18:36:45 följande:

Men när man är mellan set så står ju man vid maskinen å tittar i spegel å runt sig, ser väl man hur tajt en del har de å vill vissa de !

Det är varken första eller sista gången folk klagar över kameltår.
  • Anonym (S)
    Anonym (S) skrev 2025-04-18 18:48:09 följande:
    Det är varken första eller sista gången folk klagar över kameltår.
    Citerade fel.
  • Anonym (Malin)

Det är deras sak, inget att bry sig om.

Svar på tråden Kvinnor på gymmet med tights så man ser vulvan - hur ser ni på det?