Inlägg från: Anonym (Eller hur) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Eller hur)

Kvinnor på gymmet med tights så man ser vulvan - hur ser ni på det?

Anonym (Jo) skrev 2025-04-18 20:10:40 följande:
    Ja, vem glor folk i skrevet.
    Om blygdläpparna syns så lägger man märke till det, likadant om tjejen har svart string under vita byxor. Fast det vet ni ju redan om, ni vill bara spela dumma för att skuldbelägga män som tittar.

Om en man går runt med snoppen hängandes ur gylfen så skulle ni som aldrig tittar i skrevet helt missa att snoppen hängde utanför?
  • Anonym (Eller hur)
    Anonym skrev 2025-04-18 20:30:04 följande:
    Frågan handlade om att glo i skrevet. Berätta hur du drar slutsatser om blygdläppars beskaffenhet utan att glo i skrevet?
    Om någon putar med röven, visar mycket hud, har pastellfärgade hudnära och elastiska kläder så tittar jag så pass mycket jag kan utan att försöka överskrida socialt oskrivna regler.
  • Anonym (Eller hur)
    Anonym skrev 2025-04-18 20:46:51 följande:
    Ok. Om någon hade dansat omkring med bara ett kaninben i skägget så hade jag fan inte sett det och om jag hade det, så hade jag glömt det efter 10 sekunder. De flesta skiter i de flesta, och i synnerhet om man är på på gymmet och i full gång med att få kvällens ansträngningar avklarade.

Som ren parentes kan man ju nämna att insikt om detta faktum verkar vara problemet för de som tror på andra hållet också. Överkänsliga som tror saker som att "Han tar bilder på mig" och att folk glor på dem osv. De flesta skiter i de flesta.
    Vad bra, då kan jag glutta vidare då.
Svar på tråden Kvinnor på gymmet med tights så man ser vulvan - hur ser ni på det?