• Anonym (Frustration)

Män - hur yttrar sig er sexuella frustration?

`Jag vänder mig främst till er män som är ensamma eller har levt ensamma en längre tid med avsaknad av sex och närhet. Hur yttrar sig er sexuella frustration? Resulterar det i mycket porrtittande eller försöker ni kompensera med annat, som t.ex. att äta mer och godare mat eller godsaker eller försöker ni istället vara kreativa och syssla med hobbies? Hur gör ni för att dämpa frustrationen och desperationen?

• Svar på tråden Män - hur yttrar sig er sexuella frustration?
  • Freddie K

Jag skriver väldigt mycket sexnoveller och kollar på en del porr. Det skäms jag inte för!

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Rob)

Man spanar in de få smala och vältränade tjejer man ser på gymmet. Men jag är otroligt diskret förstås.
    Annars är det porr med jämna mellanrum för att stilla behovet.

• Anonym (Beenthere)

Jag blir deprimerad, känner mig oälskad och ser ingen mening med livet. Får självmordstankar.

• Anonym (Frustration)
    Anonym (Beenthere) skrev 2025-04-21 14:38:07 följande:

Jag blir deprimerad, känner mig oälskad och ser ingen mening med livet. Får självmordstankar.

Ok, tror du att du kommer träffa en kvinna framöver eller verkar det som om hoppet är ute?
  • Anonym (Beenthere)
    Anonym (Frustration) skrev 2025-04-21 15:06:17 följande:
    Ok, tror du att du kommer träffa en kvinna framöver eller verkar det som om hoppet är ute?
    Hoppet är inte ute, jag har levt med kvinnor och hoppas göra det igen. Men är man är deppad är det svårt att orka dejta och vara till sin fördel.
  • Anonym (-)

Den sexuella frustrationen är jobbig men inte hälften så jobbig som att aldrig lyckas träffa en tjej. Fyller snart 30 och har aldrig ens kysst en tjej. Har varit på dejter men inte mer än så och aldrig mer än en dejt med samma tjej.  Jag försöker lägga så mycket fokus jag kan på mina hobbies. Har bra kvalificerat arbeta och det betyder mycket att vara uppskattad där. Reser gärna när jag kan och är mycket ute i naturen också. Och för det rent sexuella, ja blir man kåt för man dejta fröken höger för att stilla det värsta. Läser en del sexnoveller. Ser viss amatörporr men den mesta porren tycker jag är skräp.

• Anonym (Rob)
    Anonym (-) skrev 2025-04-21 16:52:42 följande:

Den sexuella frustrationen är jobbig men inte hälften så jobbig som att aldrig lyckas träffa en tjej. Fyller snart 30 och har aldrig ens kysst en tjej. Har varit på dejter men inte mer än så och aldrig mer än en dejt med samma tjej.  Jag försöker lägga så mycket fokus jag kan på mina hobbies. Har bra kvalificerat arbeta och det betyder mycket att vara uppskattad där. Reser gärna när jag kan och är mycket ute i naturen också. Och för det rent sexuella, ja blir man kåt för man dejta fröken höger för att stilla det värsta. Läser en del sexnoveller. Ser viss amatörporr men den mesta porren tycker jag är skräp.

Håller med om att det finns otroligt mycket skräp bland porren.  Så sjukt äckligt en del. Gillar inte heller mkt mainstream då tjejerna förnedras.  Utan vid amatörporr får det att hitta en del bra.
  • Anonym (123)
    Freddie K skrev 2025-04-21 14:26:27 följande:

Jag skriver väldigt mycket sexnoveller och kollar på en del porr. Det skäms jag inte för!

Vart kan man läsa dem?
  • Anonym (På ett elakt själviskt sätt :()

Tur att man kan vara anonym. Min ensamhet och sexuella frustration gör att jag utnyttjar att en tjejkompis kärlek/attraktion till mig. Jag har sex med henne, ljuger, låtsas att det finns mer än vänskap och är ett as ärligt talat. Det blir ett par veckor i taget där vi ligger flera gånger om dagen och jag på sätt och vis försöker "bunkra" sex för en ny period av ensamhet.

Jag får för dåligt samvete efter ett tag och ghostar/halvghostar mellan perioderna vi är med varandra. Jag vill kunna älska henne, det hade löst allt för mig men jag gör inte de. tSå har jag levt i flera år nu :(

Svar på tråden Män - hur yttrar sig er sexuella frustration?