• Anonym (B)

Stör mig

Har barn tillsammans med en man som har ett annat liv efter mig. Han vill komma och hälsa på barnet oftast Jag tycker det är obekvämt för mig men kan inte säga nej för barnet är så litet. När han kommer vill han ha mig också vilket jag har uppmärksammat så det är därför jag inte vill, men tänker säga till han efter att barnet börjar gå och blir lite större.

Hoppas att hon inte vill ha honom också.

• Anonym (B)
    Anonym (Hur hantera) skrev 2025-04-21 19:34:19 följande:
    Nej hon vill neka att behöva vara med när barnet är större vad jag kan utläsa. Fullt rimligt. 
    Jag vill inte neka så att barnet inte ska träffa sin pappa men han behöver inte komma hem till mig om han inte kan respektera min vilja. Alltså han kan ta barnet hem till sig t.ex. eller spendera tid med sitt barn någon annan stans.
  • Anonym (B)
    Anonym (Hur hantera) skrev 2025-04-21 19:26:05 följande:
    Vilken jobbig situation om du känner han är intresserad. Jag tror nog det skulle kunna vara så i vårt fall. I värsta fall att min kille känner samma men då hade han väl inte blivit ihop med mig hoppas man. 
    Hans partner bor långt bort ifrån han, det är därför. Han klarar inte vänta på henne.
  • Anonym (B)
    EpicF skrev 2025-04-21 19:13:10 följande:
    Rätt normalt och självklart att han vill och ska få komma och hälsa på sitt barn ofta. Du har faktiskt ingen rätt att neka ditt barn kontakt med sin pappa. 
    Det vill jag också men då behöver han inte visa intresse på mig, till O med hade han sagt till mig en gång att han ville inte ha henne någon mer. Han låter vara en idiot människa för mig.

Jag ska inte neka men som sagt, han kan ha barnet utifrån mitt hem när barnet blir lite större för han bör så nära. 
  • Anonym (B)
    Anonym (B) skrev 2025-04-21 20:22:47 följande:
    Det vill jag också men då behöver han inte visa intresse på mig, till O med hade han sagt till mig en gång att han ville inte ha henne någon mer. Han låter vara en idiot människa för mig.

Jag ska inte neka men som sagt, han kan ha barnet utifrån mitt hem när barnet blir lite större för han bör så nära. 
    Han bor så nära
Svar på tråden Stör mig