Inlägg från: Anonym (Lajla S) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lajla S)

Fixerad vid unga tjejer

Anonym (Jackie) skrev 2025-04-22 11:54:34 följande:

Vad menar du med unga? Vilken ålder pratar vi om? Vad är det du finner attraktivt hos yngre?

Jag (kvinna, 39 år), föredrar yngre älskare alla dar i veckan men de får inte vara mer än 15 år yngre än mig. Eller det har hänt någon enstaka gång (gick hem med en 21-åring en blöt kväll) men då pratade vi inte ålder förrän efteråt. 

För mig är åldern inget problem. Jag har varit gift, men skild sedan länge och har två tonårsbarn. Jag vill inte ha ett till seriöst förhållande, utan dejtar lite, ligger när jag har lust (på min barnlediga vecka). 

Anledningen till att jag dras till yngre män är nog för att de är mer okomplicerade och ofta hög energinivå. De är spontana, orädda. OCH de är gentlemän, de vet hur man tar hand om en kvinna och tar inte mitt umgänge för givet. Och sexet sen...de kan sina grejer dessa yngre ...

Nästan så jag kunde ha skrivit detta själv.  Är också 39, bara att jag har en fast älskare (25 årig Balkanboy) som jag träffer på min barnfria vecka. 

Jag håller helt med, dom unga vet precis vad en kvinna behöver och kräver. Killar/män från Balkan är extra maskulina och lagom dominanta också. Har blivit nätan beroende, vet inte om jag nånsinn klarar återgå till någon jämnårig.
  • Anonym (Lajla S)
    Anonym (Kör hårt!) skrev 2025-04-24 16:23:38 följande:
    Kan bara hålla med, 15-åringar är barn. Lämna dem ifred.
    Ditt inlägg bör i första hand adresseras till den kvinna här på FL som regelbundet, uttryckligen och mycket detaljerat skriver om att hon vill och hur hon vill ha sex med 15-16-åriga pojkar. 
    Vad jag vet finns det ingen man som skriver så här.
    Den "kvinnan" kan va en man, det finns gott om män som ger sig ut för kvinnor här
  • Anonym (Lajla S)
    Anonym (Kör hårt!) skrev 2025-04-24 17:03:57 följande:

Precis. För om något obehagligt skrivs eller görs så måste vi ju automatiskt anta att det är en man. Och gärna döma alla män på dessa spekulativa antaganden.  

Dömer ingen. Hävdar bara att det KAN va en man, då det är många i sex-forumet som ger sig ut för kvinna. 
Svar på tråden Fixerad vid unga tjejer