Fixerad vid unga tjejer
Vad menar du med unga? Vilken ålder pratar vi om? Vad är det du finner attraktivt hos yngre?
Jag (kvinna, 39 år), föredrar yngre älskare alla dar i veckan men de får inte vara mer än 15 år yngre än mig. Eller det har hänt någon enstaka gång (gick hem med en 21-åring en blöt kväll) men då pratade vi inte ålder förrän efteråt.
För mig är åldern inget problem. Jag har varit gift, men skild sedan länge och har två tonårsbarn. Jag vill inte ha ett till seriöst förhållande, utan dejtar lite, ligger när jag har lust (på min barnlediga vecka).
Anledningen till att jag dras till yngre män är nog för att de är mer okomplicerade och ofta hög energinivå. De är spontana, orädda. OCH de är gentlemän, de vet hur man tar hand om en kvinna och tar inte mitt umgänge för givet. Och sexet sen...de kan sina grejer dessa yngre ...
Jag håller helt med, dom unga vet precis vad en kvinna behöver och kräver. Killar/män från Balkan är extra maskulina och lagom dominanta också. Har blivit nätan beroende, vet inte om jag nånsinn klarar återgå till någon jämnårig.