Anonym (ÖS78) skrev 2025-04-22 11:57:24 följande:
Med unga menar jag 17-25 ca, vet inte om det är en tidig 50 årskris eller någon undantryckt barnönskan (har inga barn själv) som gör att jag söker yngre kvinnor.
Oj, det är väldigt ungt. Vad är det med dessa unga tjejer som attraherar dig? Har du alltid känt dig attraherad till unga tjejer?
Spontan tanke; När du själv var i den åldern, hade du svårt att få kontakt med tjejer? Blev du ratad? Upplevde du mobbning/utanförskap? Var du sen i utvecklingen sexuellt?
Psykologiskt om så är fallet; När du var i den åldern och var attraherad av dessa tjejer, men blev ratad, har skapat ett omedvetet trauma hos dig. Nu när du är äldre och eventuellt har tillgångar (utseende, charm, pengar osv) så har du möjlighet att få revansch och kan få tjejer i den åldern. Alltså har du sexuellt mentalt fastnat i den åldern pga ditt trauma.
Jag vill få till en dialog för jag försöker hjälpa dig att komma till botten med detta iom att du själv tycker tat det känns jobbigt. Så snälla se inte mina frågor som ett påhopp, här är du anonym och kan vara ärlig.