Inlägg från: Motherinlaw |Visa alla inlägg
  • Motherinlaw

Frågor kring prostatastimulering

Anonym (Bi kille) skrev 2025-04-24 06:10:31 följande:
    Det är otroligt skönt. Såpass att du kan som kille få orgasm av enbart stimulering där. 

Vad du kan börja med är nån smalare typ av analstav. Eller en vibrerande dildo med jätte smalt ollon som sen ökar i diameter. Sen vid ökat intresse kan du köpa löskukar som du kan nyttja. 

Känsligheten att du redan kommer snabbt tror jag inte det kan hjälpa mot (är ingen läkare) men finns andra metoder att träna upp det.

Ha i baktanke att ganska många kvinnfolk anser det är äckligt och omanligt som fan att ha denna typ av njutning. Du vet det är förbjudet som man att njuta på annat sätt än med enbart kvinnans hål XD
    Kan bara hålla med, många som är osäkra i sin personlighet och sexualitet som säger att de är omanligt. 

Personligt blir jag rejält mycket hårdare vid smekningar utanpå, i början när jag testade att köra in en dildo så trodde jag att känslan skulle vara samma som vid tex stimulans av kuken men så är det inte.

Tycker heller inte att de är så otroligt skönt som vid stimulans av kuken eller vid smekningar vid öppningen. 

Men alla är olika, skulle vilja prova sex med en schemale just för att få den kvinnliga kroppen som man tänder så hårt på men ändå testa att bli påsatt av en riktig kuk. 
Svar på tråden Frågor kring prostatastimulering