• Anonym (prostatan)

Frågor kring prostatastimulering

Hej.

Jag är nyfiken det här med prostatastimulering. Det ska ju vara vad jag förstått otroligt skönt men något man pratar mycket lite om då det är tabu-belagt.

Men till er som prövat: Vad har ni att säga om det? På vilket sätt skiljer det mot stimulering av penis? Och jag är väldigt känslig, är det lika samma när man stimulerar prostatan, eller blir man mer uthållig?

Sen är ju frågan, vilka leksaker rekommenderas för en nybörjare? Finns ju intressanta grejer som även stimulerar mellangård och har fjärrkontroll, eller är det bättre med någon stav?
    Och hur funkar det om man har sex samtidigt?

Tacksam för svar.

• Svar på tråden Frågor kring prostatastimulering
  • Anonym (Göran)
    Anonym (prostatan) skrev 2025-04-23 23:01:56 följande:

På vilket sätt skiljer det mot stimulering av penis?

Vid det ena metoden är man inne i röven och vid den andra är man utanför och pillar.
  • Anonym (prostatan)
    Anonym (Göran) skrev 2025-04-23 23:07:44 följande:
    Vid det ena metoden är man inne i röven och vid den andra är man utanför och pillar.
    Så långt är jag med...
  • Anonym (Bi kille)
    Anonym (prostatan) skrev 2025-04-23 23:01:56 följande:
    Frågor kring prostatastimulering

Hej.

Jag är nyfiken det här med prostatastimulering. Det ska ju vara vad jag förstått otroligt skönt men något man pratar mycket lite om då det är tabu-belagt.

Men till er som prövat: Vad har ni att säga om det? På vilket sätt skiljer det mot stimulering av penis? Och jag är väldigt känslig, är det lika samma när man stimulerar prostatan, eller blir man mer uthållig?

Sen är ju frågan, vilka leksaker rekommenderas för en nybörjare? Finns ju intressanta grejer som även stimulerar mellangård och har fjärrkontroll, eller är det bättre med någon stav?
    Och hur funkar det om man har sex samtidigt?

Tacksam för svar.

Det är otroligt skönt. Såpass att du kan som kille få orgasm av enbart stimulering där. 

Vad du kan börja med är nån smalare typ av analstav. Eller en vibrerande dildo med jätte smalt ollon som sen ökar i diameter. Sen vid ökat intresse kan du köpa löskukar som du kan nyttja. 

Känsligheten att du redan kommer snabbt tror jag inte det kan hjälpa mot (är ingen läkare) men finns andra metoder att träna upp det.

Ha i baktanke att ganska många kvinnfolk anser det är äckligt och omanligt som fan att ha denna typ av njutning. Du vet det är förbjudet som man att njuta på annat sätt än med enbart kvinnans hål XD
  • Motherinlaw
    Anonym (Bi kille) skrev 2025-04-24 06:10:31 följande:
    Det är otroligt skönt. Såpass att du kan som kille få orgasm av enbart stimulering där. 

Vad du kan börja med är nån smalare typ av analstav. Eller en vibrerande dildo med jätte smalt ollon som sen ökar i diameter. Sen vid ökat intresse kan du köpa löskukar som du kan nyttja. 

Känsligheten att du redan kommer snabbt tror jag inte det kan hjälpa mot (är ingen läkare) men finns andra metoder att träna upp det.

Ha i baktanke att ganska många kvinnfolk anser det är äckligt och omanligt som fan att ha denna typ av njutning. Du vet det är förbjudet som man att njuta på annat sätt än med enbart kvinnans hål XD
    Kan bara hålla med, många som är osäkra i sin personlighet och sexualitet som säger att de är omanligt. 

Personligt blir jag rejält mycket hårdare vid smekningar utanpå, i början när jag testade att köra in en dildo så trodde jag att känslan skulle vara samma som vid tex stimulans av kuken men så är det inte.

Tycker heller inte att de är så otroligt skönt som vid stimulans av kuken eller vid smekningar vid öppningen. 

Men alla är olika, skulle vilja prova sex med en schemale just för att få den kvinnliga kroppen som man tänder så hårt på men ändå testa att bli påsatt av en riktig kuk. 
  • Anonym (prostatan)
    Anonym (Bi kille) skrev 2025-04-24 06:10:31 följande:

Tack för ett bra svar.
    Då kanske det är bättre att börja med en vibrerande stav så får man se efter det. Kanske får man mersmak. Jag är även nyfiken på att se om jag är bi när det kommer till sexuella sammanhang, så då kan ju löskukar vara ett bra första steg

Hur är det, det är inte såpass bra att man kan komma flera gånger som tjejer kan?

Jag har den enorma lyckan att jag träffat en tjej som är otroligt öppen och nyfiken på i stort sätt allt. Hon är väldigt erfaren medans jag är väldigt oerfaren, men vi har kommit fram till att vi ska pröva "allt" minst en gång så att vi inte missar något vi gillar.

Mvh
  • Anonym (Analskönt)

Det är en helt annan typ av känsla att få prostatan masserad om det görs rätt.
    För mig känns det som precis när man är på väg att komma, men det bara fortsätter och fortsätter. Om man inte rör kuken samtidigt så rinner liksom sperman ur kuken men jag sprutar inte som när jag runkar eller ligger med någon. Sök på "prostate massage" på någon sida med vuxenfilm så ser du vad jag menar.
    Om man sedan kombinerar detta med t ex en avsugning så kan man få sjukt sköna och långa orgasmer med mycket sperma.

Om du skall prova själv så rekommenderar jag en stav som är utformad för detta.
    De brukar ha en böj precis vid toppen, så att man kommer åt prostatan enkelt.

• Anonym (Bi kille)
    Anonym (prostatan) skrev 2025-04-24 09:16:32 följande:
    Tack för ett bra svar.
    Då kanske det är bättre att börja med en vibrerande stav så får man se efter det. Kanske får man mersmak. Jag är även nyfiken på att se om jag är bi när det kommer till sexuella sammanhang, så då kan ju löskukar vara ett bra första steg

Hur är det, det är inte såpass bra att man kan komma flera gånger som tjejer kan?

Jag har den enorma lyckan att jag träffat en tjej som är otroligt öppen och nyfiken på i stort sätt allt. Hon är väldigt erfaren medans jag är väldigt oerfaren, men vi har kommit fram till att vi ska pröva "allt" minst en gång så att vi inte missar något vi gillar.

Mvh
    Om hon är öppen för det och är ok med o slicka dig i analen. Föra in ett finger med massa glidmedel (mängder!) Bara o testa er fram. 

Ska ni köpa leksaker så köp en med bred bas så inget åker on o inte kommer ut. (Viktigt) bi sexuell är du inte flr att du gillar analstimulering. För det måste du tända på killar också 😉
  • Anonym (Justin)

Jag har försökt känna efter själv med fingret, jag tror att jag hittade prostatan men tyckte inte det var skönt alls, att det bara gjorde ont. Vet inte om jag gjorde fel.

Min fru smeker mig i anus och jag njuter av det, och uppmuntrar henne att komma djupare. Vem vet, det kanske kan bli en ny sensation i sängen. 

• Anonym (Bi kille)
    Anonym (Justin) skrev 2025-04-24 17:50:37 följande:

Jag har försökt känna efter själv med fingret, jag tror att jag hittade prostatan men tyckte inte det var skönt alls, att det bara gjorde ont. Vet inte om jag gjorde fel.

Min fru smeker mig i anus och jag njuter av det, och uppmuntrar henne att komma djupare. Vem vet, det kanske kan bli en ny sensation i sängen. 

Gör det ont så gör du fel. Och ni får väl skaffa lite saker som kan utforska den vägen. Använd mängder av glidmedel. Snåla aldrig på glidmedel oavsett mottagaren
  • Anonym (Justin)
    Anonym (Bi kille) skrev 2025-04-24 18:00:17 följande:
    Gör det ont så gör du fel. Och ni får väl skaffa lite saker som kan utforska den vägen. Använd mängder av glidmedel. Snåla aldrig på glidmedel oavsett mottagaren
    Fel? Och hur gör man för att göra rätt?
Svar på tråden Frågor kring prostatastimulering