Inlägg från: Anonym (Analskönt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Analskönt)

Frågor kring prostatastimulering

Det är en helt annan typ av känsla att få prostatan masserad om det görs rätt.
    För mig känns det som precis när man är på väg att komma, men det bara fortsätter och fortsätter. Om man inte rör kuken samtidigt så rinner liksom sperman ur kuken men jag sprutar inte som när jag runkar eller ligger med någon. Sök på "prostate massage" på någon sida med vuxenfilm så ser du vad jag menar.
    Om man sedan kombinerar detta med t ex en avsugning så kan man få sjukt sköna och långa orgasmer med mycket sperma.

Om du skall prova själv så rekommenderar jag en stav som är utformad för detta.
    De brukar ha en böj precis vid toppen, så att man kommer åt prostatan enkelt.

• Anonym (Analskönt)

I början kände jag heller inget annat än att vara nödig typ.
    Men så var jag med en man som kom åt precis rätt och då kom jag utan att stimulera kuken. Grejen var att det bara fortsatte så länge han fortsatte.
    Efter det så visste jag vad jag skulle göra för att det skall kännas bra.
    Det behöver verkligen inte vara något grovt utan formen är viktigare.
    Prostatan sitter ju ungefär 5-6 cm in och upp mot magen/framsidan.
    Man får vara lite försiktig för trycker man för hårt så gör det bara ont.
    Själv så tycker jag att det ibland är svårt att hålla en jämn och skön takt om man använder dildo på sig själv pga av att när det blir riktigt skönt så tappar man takten lite.
    Bästa är när någon masserar med finger eller liten dildo samtidigt som man blir avsugen..... Fasen, nu blev man ju sugen igen Hahaha

Svar på tråden Frågor kring prostatastimulering