Inlägg från: Anonym (Bi kille) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bi kille)

Frågor kring prostatastimulering

Anonym (prostatan) skrev 2025-04-23 23:01:56 följande:

Hej.

Jag är nyfiken det här med prostatastimulering. Det ska ju vara vad jag förstått otroligt skönt men något man pratar mycket lite om då det är tabu-belagt.

Men till er som prövat: Vad har ni att säga om det? På vilket sätt skiljer det mot stimulering av penis? Och jag är väldigt känslig, är det lika samma när man stimulerar prostatan, eller blir man mer uthållig?

Sen är ju frågan, vilka leksaker rekommenderas för en nybörjare? Finns ju intressanta grejer som även stimulerar mellangård och har fjärrkontroll, eller är det bättre med någon stav?
    Och hur funkar det om man har sex samtidigt?

Tacksam för svar.

Det är otroligt skönt. Såpass att du kan som kille få orgasm av enbart stimulering där. 

Vad du kan börja med är nån smalare typ av analstav. Eller en vibrerande dildo med jätte smalt ollon som sen ökar i diameter. Sen vid ökat intresse kan du köpa löskukar som du kan nyttja. 

Känsligheten att du redan kommer snabbt tror jag inte det kan hjälpa mot (är ingen läkare) men finns andra metoder att träna upp det.

Ha i baktanke att ganska många kvinnfolk anser det är äckligt och omanligt som fan att ha denna typ av njutning. Du vet det är förbjudet som man att njuta på annat sätt än med enbart kvinnans hål XD
  • Anonym (Bi kille)
    Anonym (prostatan) skrev 2025-04-24 09:16:32 följande:
    Tack för ett bra svar.
    Då kanske det är bättre att börja med en vibrerande stav så får man se efter det. Kanske får man mersmak. Jag är även nyfiken på att se om jag är bi när det kommer till sexuella sammanhang, så då kan ju löskukar vara ett bra första steg

Hur är det, det är inte såpass bra att man kan komma flera gånger som tjejer kan?

Jag har den enorma lyckan att jag träffat en tjej som är otroligt öppen och nyfiken på i stort sätt allt. Hon är väldigt erfaren medans jag är väldigt oerfaren, men vi har kommit fram till att vi ska pröva "allt" minst en gång så att vi inte missar något vi gillar.

Mvh
    Om hon är öppen för det och är ok med o slicka dig i analen. Föra in ett finger med massa glidmedel (mängder!) Bara o testa er fram. 

Ska ni köpa leksaker så köp en med bred bas så inget åker on o inte kommer ut. (Viktigt) bi sexuell är du inte flr att du gillar analstimulering. För det måste du tända på killar också 😉
  • Anonym (Bi kille)
    Anonym (Justin) skrev 2025-04-24 17:50:37 följande:

Jag har försökt känna efter själv med fingret, jag tror att jag hittade prostatan men tyckte inte det var skönt alls, att det bara gjorde ont. Vet inte om jag gjorde fel.

Min fru smeker mig i anus och jag njuter av det, och uppmuntrar henne att komma djupare. Vem vet, det kanske kan bli en ny sensation i sängen. 

Gör det ont så gör du fel. Och ni får väl skaffa lite saker som kan utforska den vägen. Använd mängder av glidmedel. Snåla aldrig på glidmedel oavsett mottagaren
  • Anonym (Bi kille)
    Motherinlaw skrev 2025-04-26 01:38:52 följande:

Ledsamt med alla dömande tummen ner av trångsynta människor. 

Ignorera dom. Finns folk som roar sig med o enbart trycka tummen ner
  • Anonym (Bi kille)
    Anonym (prostatan) skrev 2025-04-26 09:38:13 följande:
    Kanon, då vet jag lite vad vi ska kolla på.
     Angående bi-biten så var det egentligen en bisats till ämnet. Anledning jag är nyfiken är att hon gillar tre-kant med två män och även två kvinnor och när man är i en sådan situation så kan det finnas fler möjligheter till njutning om man är öppen.
    Tänder du på män? Kukar och nyfiken på o suga kuk och rida en kuk aa möjligtvis binyfiken/sexuell. Annars ser jag dig mer som hetro som gillar att bli stimulerad analt :)
  • Anonym (Bi kille)
    Anonym (prostatan) skrev 2025-04-23 23:01:56 följande:

Hej.

Jag är nyfiken det här med prostatastimulering. Det ska ju vara vad jag förstått otroligt skönt men något man pratar mycket lite om då det är tabu-belagt.

Men till er som prövat: Vad har ni att säga om det? På vilket sätt skiljer det mot stimulering av penis? Och jag är väldigt känslig, är det lika samma när man stimulerar prostatan, eller blir man mer uthållig?

Sen är ju frågan, vilka leksaker rekommenderas för en nybörjare? Finns ju intressanta grejer som även stimulerar mellangård och har fjärrkontroll, eller är det bättre med någon stav?
    Och hur funkar det om man har sex samtidigt?

Tacksam för svar.

Hoppas ni finner njutningen i det båda 2 av detta. Det är en helt ny värld av njutning och det går o göra ganska mycket där ni båda kan njuta med strapons. Vibrerande buttplugs via trådlös kontroll osv. Ha en skön sommar. ;)
  • Anonym (Bi kille)
    Sk007 skrev 2025-04-26 18:31:49 följande:
    För min del tog det en del "övning" innan jag kunde slappna av såpass att orgasmen kom av sig själv.
    Men när jag väl tog mig över den tröskeln så har jag haft ganska lätt för att få handsfree-orgasmer.
    Låter jätte trevligt. Vill med kunna slappna av såpass
Svar på tråden Frågor kring prostatastimulering