• EpicF

Hon beter sig märkligt?

Anonym (???) skrev 2025-04-24 17:28:39 följande:
    Hon beter sig märkligt? En tjej som är tillsammans med min mans kompis var med på min möhippa och bröllop för ca ett år sedan. Innan bröllopet så följde vi varandra på Instagram. Men efter bröllopet så avföljde jag henne. Jag har dock kvar alla de andra från möhippan men henne avföljde jag för hon betyder inte så mycket för mig. Vi var aldrig nära vänner fast hon ville nog bli vän med mig. Hon är väldigt snäll och så, har fått en del av hennes studentrabatter när jag frågat (hon studerar) och hon delar med sig osv. Men hon är inte min typ. Nu verkar det som att hon har sett att jag har avföljt henne för dels så avföljde hon tillbaka men när vi har setts så har hon knappt hälsat på mig och betett sig jättekonstigt. Det är som att hon inte vill prata med mig längre. Efter en sådan löjlig sak som Instagram. Hon får la bete sig märkligt och tror kanske hon blev sårad men, hur allvarligt kan man ta Instagram egentligen? Sårar det så fruktansvärt när man blir avföljd? Varför isåfall?
    Du vill inte bara vän med henne, men gärna ta del av hennes studentrabatter (!?), du avföljde henne, hon svfäöjde dig, hon hälsar inte på dig eftersom  i inte är vänner och du tycker det är märkligt?

Väx upp ts. Världen handlar inte om dig. 

Hon blev sårad över att du inte ville vara vän med henne längre och bestämmer sig för att ignorerar dig. Det får du acceptera.
  • EpicF
    Anonym (???) skrev 2025-04-26 15:33:57 följande:
    Sist jag kollade mellan mina ben hade jag en snippa, så du har helt fel gällande både man och trolltråd.

Jag tycker inte om henne jag avföljt. Kan inte kvinnor ogilla varandra utan att bli misstänkt för att vara en man och ett troll? Jag fattar inte. Märkligt inlägg.Vi väntar dessutom barn och hon sa inte grattis eller något så hon verkar inte gilla mig heller speciellt mycket.
    Du tycker inte om henne, vill inte vara vän men ändå så är det DU som blir så upprörd för att hon varken hälsar eller pratar med, till och med så upprörd att du startar en teåd. 

Det om något är märkligt.  

Och du sa självklart grattis till henne? 

Varför bryr du dig om att hon inte gillar dig? Du vill inte ens vara vän med henne. 
Svar på tråden Hon beter sig märkligt?