Anonym (Claes) skrev 2025-04-27 12:27:57 följande:
Jag som man tänker att du är som den typiska, stora massan av kvinnor. Vilket är en av dom absolut sämsta egenskaperna när det just kommer till det kvinnliga könet.
Erat ständiga behov av "duktig flicka" syndromet. Jag ser rakt igenom denna tråden. Du vill höra att du är så duktig som gjort, det och det. Och att får man barn blir man minsann vuxen. Att dessutom prata om att man dejtat en massa män hit och dit. Eller kvinnor, oavsett kön. Har den direkta motsatsen. Tycker det blir mer sunkigt helt ärligt.
Sen ska nu alltid trycka ned varandra, eller kvinnor som inte gjort exakt som er. Denna tävling. Kvinnor kan vara jävligt giftiga emot varandra.
Grattis, du är precis som alla andra och gör exakt som alla andra. Utvecklande? Absolut. Unikt, spännande? Inte direkt. Ganska tråkigt faktiskt .
Denna tråd blir genast väldigt genomskinlig.
Till nu kvinnor som läser detta, ni duger precis som ni är.
Nej, man behöver inte ha gjort allt detta eller skaffa barn. För att vara perfekta.
För mig är intressanta och utvecklande människor mer dom som vågar gå emot strömmen. Det om något, är både nytänkande, modigt,utvecklande och originellt. Att inte ständigt göra som alla andra.
Usch, för sådana här narcissistiska tendenser.
Män är fan bättre på att inte hålla på så här.
Jag håller med delar här men kan inte se vad det har med trådstarten att göra. Grundfrågan, som jag uppfattar det, är om personlig utveckling hänger samman med livsstil.
Varför tror du att det är relevant för oss (eller tråden) vad du tycker om våra livsval? Jag bryr mig liksom inte om du tycker att jag är utvecklande eller inte. Jag har lagt upp mitt liv så att det ska vara utvecklande för mig, inte för dig.