Inlägg från: Snälla Killen |Visa alla inlägg
  • Snälla Killen

Ni som sitter med benen i kors

Haha, vilken flummig trådstart!! 😁

Svårt att ta det för något annat än ett skämt 🤭

Jag sitter gärna med benen i kors! Stödjer min svank på ett bättre sätt när jag sitter längre stunder.

Krympande kulor mellan benen... 🤔 ÄH, skitsamma jag har 3 barn och ett bra sexliv, så så hemskt kan det vill inte vara 😋.

Min erfarenhet av kvinnor är väl att det finns mindre risk för torka om de kniper igen än tvärtom? 🙈

Snäll? Definiera snälla...
  • Snälla Killen
    Blåvitt skrev 2025-04-28 19:17:50 följande:
    Du kanske har liten?
    I dina drömmar!! 🤟😎☺️
  • Snälla Killen
    Blåvitt skrev 2025-04-28 20:36:10 följande:
    Harregud lite spott, och skevande är ingen fara 

nej jag tramsar inte
    Haha, du är för skön 😅
  • Snälla Killen
    Anonym (Vindicta) skrev 2025-04-28 22:17:52 följande:
    Jo, det är det. Vidrigt beteende och inget en normal människa vill ha i sin närhet. Särskilt inte äckel som ska loska och ha sig. A-lagarbeteende är det rentav.
    Tips...

TS är ett troll som enbart är ute efter att provocera fram en reaktion hos de som inte förstår bättre 🙂
  • Snälla Killen
    Blåvitt skrev 2025-04-28 22:50:10 följande:
    Skitsnack, det försöker jag inte alls.

Helt ärligt, förstår jag inte varför folk blir upprörda för att man ger sanningen/fakta
    Att säga "sanningen" idag är inte detsamma som att säga sanningen 😉
  • Snälla Killen
    Blåvitt skrev 2025-04-28 23:01:36 följande:
    Fast jo, sanningen som jag säger är sanningen 
    Jo det är förmodligen sant, det du säger, MEN...

När jag kommer ut ifrån dass, så luktar det sommaräng alternativt jordgubbar ????

Ingen som kan ifrågasätta det jag säger, tills de själva har fått möjlighet att bli upplysta / erfarit detta på egen hand 🙃
  • Snälla Killen
    Blåvitt skrev 2025-04-29 00:15:39 följande:
    Ja, men det är väl beroende vad du gör på toa😊 Skiter du och du säger så, kommer ingen tro dig. Men har du bara pissat tvättar sedan händerna men tvål med doft av jordgubb så kan det ju lukta fräscht iallafall.
    Vad jag gör på dass, är inte någon annans business, förän någon annan (på egen risk) går genom dörren i efterhand och plötsligt erbjuds möjligheten att uppleva livet ifrån en annan sida. Precis som jag sa från början...

Helt fantastiskt vad jag och min 4 meter of awesome kan åstadkomma inom ett till synes begränsat utrymme 😇 (trots att jag sitter med benen i kors ibland).
  • Snälla Killen
    Blåvitt skrev 2025-05-01 02:26:47 följande:
    Vad du pratar skit,
    Hehe, jepp 😎
  • Snälla Killen
    Anonym (Jodå) skrev 2025-05-01 03:10:30 följande:
    Inte ett dugg. Bara en fet tant som gärna skulle sära på benen för dig på tunnelbanan. 
    Gör du det för alla?
  • Snälla Killen
    Anonym (Jodå) skrev 2025-05-01 03:24:49 följande:
    Nej. Bara för sådana som ts som sitter med benen brett isär och visar hela paketet och hoppas någon blir k*t. 
    Stygg tant! 😁😎
  • Snälla Killen
    Anonym (Man) skrev 2025-05-10 12:56:21 följande:
    Då får du numera tänka på att det finns såna män som tänker på detta sätt trots att det borde ge tvärtom signal att korsa benen eller finns de bara på familjeliv
    Skäggisar som dyrkar macho-kultur som sin religion kan helt klart ha ett problem med detta "fenomen" hos andra "män". Helt klart!
  • Snälla Killen
    Anonym (Man) skrev 2025-05-12 03:33:19 följande:
    Här i familjeliv får man lära sig hur andra tänker oavsett hur galet det kan låta
    Så sant så sant! 👍

Jag har iaf utifrån egna studier kunnat konstatera att produktionen av fläns-ost ökar med närmare 50% om man anammar en livsstil med benen i kors, som kille.
  • Snälla Killen
    Anonym (Man) skrev 2025-05-12 17:00:24 följande:
    Ibland undrar jag om vilka är de flesta som tillbringar tid här, är de konstiga i verkligheten, eller är det kanske för att de kan vara anonyma här
    Haha! 😁

Jag bygde enbart vidare på din tidigare kommentar och blev kreativ 🙃

Jag antog att denna tråd är lite halvt på ploj oavsett. Det finns enbart två olika kategorier av män som svarar i en tråd som denna och det är väl förmodligen det som är syftet med själva tråden (?).

Jag är tämligen normal men med ganska sjuk humor, så värre än så är det inte...
Svar på tråden Ni som sitter med benen i kors