Anonym (L) skrev 2025-04-28 03:59:25 följande:
Det är väldigt vanligt att säga att folk ser yngre ut, som något slags artighetsgest, i synnerhet när det gäller kvinnor över 25. Är det det din pojkvän menar så har han en poäng.
Men huruvida just du faktiskt ser yngre ut än din ålder eller inte har ju vi här förstås ingen aning om.
Anonym (L) skrev 2025-04-28 03:59:25 följande:
Det är väldigt vanligt att säga att folk ser yngre ut, som något slags artighetsgest, i synnerhet när det gäller kvinnor över 25. Är det det din pojkvän menar så har han en poäng.
Men huruvida just du faktiskt ser yngre ut än din ålder eller inte har ju vi här förstås ingen aning om.
Nja, folk har trott jag är yngre utan att ha vetat min ålder också, när de gissat ålder, alltså inte efter att jag sagt min ålder. Varför ska man säga att någon ser yngre ut bara för att vara artig? Man kan ge andra komplimanger för att vara artig.
Låter inte sannolikt att alla ska ljuga om samma sak.
Varför jag tar upp detta är för att mitt tidigare ex kunde säga saker som att folk ljuger att jag är fin. Är jag ful då? Fast han egentligen ville trycka ner mig. Han sa även att han inte ger mig komplimanger för att jag kommer få för mycket ego boost då.