Inlägg från: Anonym (Synd) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Synd)

Bråk på tåget

Synd att inte jag var hon. Jag hade satt mig med hela min vikt i knät på dig om du protesterade mot att jag tog platsen. Hela resan!
    Hade jag varit på bra humör hade jag tillkallat tågvärd så de kunde slänga av dig.
    Såna som du borde hålla sig i sitt trygga hem och inte gett sig ut på äventyr du inte klarar av.

• Anonym (Synd)
    Anonym (Bråk) skrev 2025-04-28 11:11:47 följande:
    Jag anser inte att platserna var lediga. Hade jag suttit där fysiskt hade hon troligtvis inte satt sig där.
    Det hade hon väl om tåget var fullt? Eller är din blotta uppenbarelse så avskyvärd för dina medmänniskor att de skyr platsen bredvid dig som pesten?

Synd att du inte blev utsläpad av väktare😂
  • Anonym (Synd)
    Rataxes skrev 2025-04-28 13:49:22 följande:

Boka första klass, det gör jag alltid när jag är tvungen att åka tåg, går oftast att boka enkelsäte så man kan sitta och jobba i datorn utan att någon glor på vad jag gör.

Jobbar du med hemliga saker eller är ett avbrott från arbetet med lite hederlig porrsurf du inte vill visa för medresenärerna? Flört
  • Anonym (Synd)
    Rataxes skrev 2025-04-28 14:36:02 följande:
    Anonym (Synd) skrev 2025-04-28 14:15:20 följande:
    Jobbar du med hemliga saker eller är ett avbrott från arbetet med lite hederlig porrsurf du inte vill visa för medresenärerna? Flört

Tror inte att porrsurf i jobbdatorn skulle uppskattas av IT-avdelningen...
    Det händer att jag jobbar med säkerhetsklassad information, så nu vet du. 
    Ja nu vet jag:)
  • Anonym (Synd)
    Anonym (H) skrev 2025-04-28 16:48:58 följande:
    Nu var det inte jag som skrev men ja, det kan uppstå scener och jag har sett folk bråka på tåg om det mesta, speciellt när det gäller sittplatser.
    Att ockupera två sittplatser med hänvisningen "här sitter jag" i singularis kommer leda till en verbal smocka. Det är bara en tidsfråga.
    Jag hade nog haft svårt att enbart hålla smockan verbal om det var jag som hade träffat på ts. Beter man sig sådär så vore det förtjänat åtminstone även om jag aldrig gjort det så hade det kliat i fingrarna.

En dag träffar ts på fel person. Alla kan inte hindra sina ilskeimpulser.
Svar på tråden Bråk på tåget