Problem med att ta körkortet
Jag har ingen jag kan köra privat med. Jag har fått påpeka flera gånger och frågat läraren vad jag kan göra bättre för det känns som "softa lektioner". Det blir en stor skillnad på uppkörningarna och på lektionerna där jag fått mindre kritik på lektionerna. Kritiken kan se ut såhär under hela lektionen då, läraren påpekar att jag gör fel. Det kan vara att jag gasade lite för hårt i en kurva och att jag placerade mig fel en gång och skulle göra två mjukare inbromsningar. När jag bad ena läraren att påpeka hur han skulle göra under en liten stund så var skillnaden att han växlar upp och ner lite mer aktivt och jag kan köra lite lägre hastighet och då ha en lite lägre växel längre än han. Den andra läraren som jag hade ett tag för den andra läraren var ledig måste jag ibland fråga flera gånger för han kan inte alltid förklara bra vad han menar och jag först när jag frågat vidare efter förtydligande förstår. Jag klarade teorin på första försöket, annars hade jag inte kunnat köra upp på första försöket, och den går ut snart.