Suga en slak....
Det är inte speciellt mysigt men ibland får man ta den i munnen för att jobba upp hårdheten. Händer det dock inget- han kanske har druckit för mycket? Så brukar jag ge upp
Det är inte speciellt mysigt men ibland får man ta den i munnen för att jobba upp hårdheten. Händer det dock inget- han kanske har druckit för mycket? Så brukar jag ge upp
Äh jag tycker det är sexigt och har gjort det ända sedan tonåren. Älskar att leka med en slak och sen se och känna hur den växer. Nu är man medelålders och vad gör det om den inte blir stenhård varje gång, huvudsaken är att min man får en skön stund. För alla er som oroar er för jämställdhet så får jag mitt vid ett annat tillfälle. Allt måste inte vara rättvist i stunden, ibland är det nice att bara ge 😃
Hade ett kort förhållande med en kvinna. Första gången vi skulle ligga gick det dåligt för båda. Hon fick fittkramp så jag knappt kom in. Innan dess hade jag svårt att få stånd. Hon sög min slaka kompis en stund, och sen sa hon något som sänkte mig: "Du gör mig generad". som om jag medvetet hållit mig slak. Ingen medkänsla där, trots att hon också hade förstagångsproblem.