• Anonym (Går illa)

100 män vs silverback

Tror du att 100 män kan klå en silverback gorilla?

• Svar på tråden 100 män vs silverback
  • Anonym (Går illa)
    Anonym (Slagträ) skrev 2025-05-01 15:10:48 följande:

Ser framför mig hur gorillan tar första bästa gubbe och håller honom i anklarna och använder honom till att spöa de andra 99 med.

Drömmer
  • Anonym (Går illa)

Kör en helikopter med mannen i luften förstås.

• Anonym (T)
    Anonym (Går illa) skrev 2025-05-01 15:12:04 följande:
    Läste någonstans om att en silverrygg kan ta en 1800kg i bänkpress, 
    Ok, så ponera att gorillan på något vis får grepp om 25 gubbar och lyfter dem, vad tänker du att de andra 75 gubbarna gör under tiden?
    Anonym (Går illa) skrev 2025-05-01 15:13:29 följande:

Hur snabba piruetter tänker du dig att en gorilla kan prestera? Och hur länge? Och hur mår gorillan efteråt, när han har snurrat runt ett tag?
  • Anonym (Slagträ)

Citat:
    Ok, så ponera att gorillan på något vis får grepp om 25 gubbar och lyfter dem, vad tänker du att de andra 75 gubbarna gör under tiden?

Min killgissning är att de 1 - skiter ner sig, 2 - springer utav bara helvete!

• Anonym (AI)
    Anonym (Slagträ) skrev 2025-05-01 15:56:20 följande:

Citat:

Min killgissning är att de 1 - skiter ner sig, 2 - springer utav bara helvete!

Jojo, men detta tankeexperiment borde utgå från att alla försöker så gott dom kan.
  • Anonym (Går illa)
    Anonym (T) skrev 2025-05-01 15:44:12 följande:
    Anonym (Går illa) skrev 2025-05-01 15:13:29 följande:

De kanske kittlar gorillan under armhålorna så de släpper männen?
    Anonym (T) skrev 2025-05-01 15:44:12 följande:
    Hur snabba piruetter tänker du dig att en gorilla kan prestera? Och hur länge? Och hur mår gorillan efteråt, när han har snurrat runt ett tag?

Gorillan använder sig förstås av slung tekniken i helikoptervariant. Han bibehåller då stabiliteten.
  • Anonym (Slagträ)
    Anonym (AI) skrev 2025-05-01 16:01:15 följande:
    Jojo, men detta tankeexperiment borde utgå från att alla försöker så gott dom kan.
    Det gör de säkert också - tills fighten drar igång.
    Man har ju sett på tv ett antal gånger när ett par silverryggar slåss om ledarskapet.
    Det är verkligen ingen söndags-picnic med syföreningen. Skulle någon lyckas få in pungspark på den så skullen nog aggressions.nivån bara öka 10 gånger om.
    Jag skulle lätt betta på gorillan.
  • Anonym (Går illa)
    Anonym (AI) skrev 2025-05-01 15:09:28 följande:

Fråga AI vad den tror?

Har sett några exempel på ai förklaringar. AI:n tror på gorillan.
  • Anonym (Slagträ)

En tanke ..... om TS samlar ihop 99 kompisar så kanske vi kan se till att ni får träffa silverryggen på Kolmården. 
    Då lär vi ju någon form av facit i frågan. Cool

• Anonym (Går illa)
    Anonym (Slagträ) skrev 2025-05-01 16:08:47 följande:
    Det gör de säkert också - tills fighten drar igång.
    Man har ju sett på tv ett antal gånger när ett par silverryggar slåss om ledarskapet.
    Det är verkligen ingen söndags-picnic med syföreningen. Skulle någon lyckas få in pungspark på den så skullen nog aggressions.nivån bara öka 10 gånger om.
    Jag skulle lätt betta på gorillan.
    Skulle också satsa på gorillan, de kan ju böja stålgaller relativt lätt
  • Anonym (Går illa)
    Anonym (Slagträ) skrev 2025-05-01 16:11:34 följande:

En tanke ..... om TS samlar ihop 99 kompisar så kanske vi kan se till att ni får träffa silverryggen på Kolmården. 
    Då lär vi ju någon form av facit i frågan. Cool

Mina 99 kompisar kan vara publik. Jag kan förstås köra solo på gorillan.
  • Anonym (Slagträ)
    Anonym (Går illa) skrev 2025-05-01 16:32:49 följande:
    Mina 99 kompisar kan vara publik. Jag kan förstås köra solo på gorillan.
    Hahaha, det lär bli dina värsta 2 sista sekunder av ditt liv..... just saying.
    Att möta sitt öde delad i bitar av en gorilla och dessutom insmord i sin egen avföring är inget som borde tilltala någon.
Svar på tråden 100 män vs silverback