Hej igen på dig :).
Tänkte på hur det har gått för dig idag! Vilken tur att de hittade blåsor hos dig, 3 på ena och en på andra! Det känns ju lovande och hoppfullt och då har du ju ändå flera dagar kvar på din hormonbehandling! Jag håller verkligen mina tummar och tår att det blir en fortsatt bra utveckling!
Det där med att återföra mina befruktade till min sambo är något jag tänkte på bara häromdagen! Vet inte om det är lagligt att göra sånt i Sverige?! Jag måste kolla det , haha! Tack för påminnelse :).
Det är jättebra att man kan använda upptinade ägg, jag vet inte hur känsliga de är för upptining men tror att kunskapen idag är bra kring hanteringen av det, så man kan ju alltid hoppas :). Kliniken har inte ringt dessa dagar om tidigare insättning så jag har en förhoppning om att vi kanske får en blastocyst imorgon, ska bli intressant att se vad resultatet blev (vi får den informationen imorgon).
Skönt att du mår bra av sprutorna men förstår även ditt illamående, så jobbigt :(. Vet inte om jag frågat innan men ska du ta någon antagonist? Jag vet att du sprayar som nedreglering, men kommer du även ta typ Fyremadel ? Jag har dålig koll på långt protokoll 
Tack för lyckönskningarna imorgon, jag uppdaterar hur det gick imorgon kväll :). Och vi håller dig under "luppen" också nu kommande vecka :D.
starrsky skrev 2025-05-16 13:21:43 följande:
Intressant! Ursäkta min nyfikenhet haha. Om allt går som vi hoppas och embryot du får på lördag fäster, och ni har embryon (med dina ägg) kvar i frysen nu, får inte din sambo få bära på de framöver? Tycker inte det borde vara någon skillnad i pris oavsett vem av er som bär det, så man bara får betala får FET? (Eller räknas det som äggdonation då? Vore orimligt, är ju erat embryo och barn ❤️)
Vad bra att man kan använda nedfrusna och att de klarar upptining så bra!
Jag mår ok, lite illamående av sprutorna bara, annars känner jag inte så mycket. VUL gick över förväntan ändå, 3 blåsor på ena sidan, en på andra, om ca 11 mm. Så något i alla fall. Hoppas det växer på sig och att de alla innehåller bra ägg. Läkaren blev ändå positivt överraskad. Jag var så rädd att det skulle vara noll och att de skulle säga att IVF är inget för mig.
Fortsätter med samma dos, så nytt ultraljud efter helgen och ÄP i slutet på nästa vecka! Hoppas jag.
Lycka till med ET imorgon! Snart får du ruva på ett litet mirakel <3