Första IVF-försöket. Nervös, tips?
Tack! Jag är inne i en svacka nu, är otroligt trött både mentalt och fysiskt. Har inte riktigt energi till något trots att jag hade velat vara gladare och ha mer energi. Jag vill bara ha denna väntan över tills ett nytt försök, tog lite musten ur mig.
Missar troligen sista omslag innan sommaren och kanske även i augusti. Blir ledsen över att det kanske blir så sent som i september eller ännu senare. Vi är dock inne nu på att göra en fertilitetsstatus på sambon, så vi känner att vi kommer vidare med något iallafall!
har tyvärr inte flyt med så mycket nu så försöker hitta glödjen. Men det är rätt tungt nu. Trots sommar och allt..
Hur mår du nu med trötthet och mående av hormonerna? Hur går det för er när ni nu är på olika orter? Förstår att det är enormt påfrestande.hur är det med huvudvärken och hur går det att jobba med din trötthet?
Kram❤️!
Den här eviga, eviga väntan med IVF var jag inte riktigt förberedd på. Hade du förstått det innan? Det gör ju att de försök som inte lyckas känns så mycket tyngre, när väntan blir så lång till nästa försök.
Jag förstår verkligen att det känns tungt. Det här suger ju så mycket energi ur en. Jag tycker det låter fint att ni gör ett fertilitetsstatus med sambon, så att ni tar ett steg framåt.
Nu mår jag bra igen. Det var 2-5-3 dygn med intensiv huvudvärk och sen plötsligt mådde jag fysiskt bra igen. Min sambo var här i två dagar vilket var fint. Det har varit tungt att jobba särskilt då jag är på en tillfällig arbetsplats där jag inte känner någon särskilt bra. Jag vill göra mitt bästa och vara mitt bästa och det har jag verkligen inte lyckats med.
Ta hand om dig! Önskar jag kunde säga något som gjorde att det kändes bättre, men jag har nog inget klokt att komma med tyvärr.
Kram! <3