Inlägg från: Anonym (Nicklas) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nicklas)

30 år och har rykte om mig i den lilla orten jag bor i

Är du seriös? Det är människorna som sprider rykten om dig som har något allvarligt fel i huvudet. Och jo, det är absolut förtal som ska polisanmälas. 

Var ett liknande fall i en liten by, där folk hade flertalet en pojke. Det blev åtal och personerna blev dömda. 

Jag antar att det här är folk du känner och umgås med. Annars brukar jag skita i dessa skräp till människor. Skulle aldrig få för mig att umgås med sådant pack. Riktigt WT beteende.

Frågan är väl varför dom har behov att göra det? Ännu sjukare om det är folk som du inte känner. Har dom inga egna liv att leva?  Jag skiter fullständigt i människor jag inte känner..jag har mitt eget liv.  Är noll intresserad av skvaller. Tror det är något psykiskt fel på sådana här individer.

Polisanmäl, man får inte bete sig hur som helst. Skapar det dessutom personligt lidande för dig. Då är det allvarligt.

Ni andra som säger att personen ska flytta, borde fan skämmas. Det lr inte mobbaren. Det är mobbarna som ska ut i ljuset och skändas  för sitt äckliga beteende. Det är tack vare fega personer som mobbning försätter. Skaffa ryggrad. 

Svar på tråden 30 år och har rykte om mig i den lilla orten jag bor i