• Anonym (O)

Bästa sexet, med vem?

Kvinna som man, berätta nu vem ni haft ert livs bästa sex med och vad som gjorde det så bra.

Skriv gärna hur gamla ni var när ni fick uppleva det, med vem (typ av relation) osv. 

Själv är jag en kvinna på snart 46 år som just fått uppleva min bästa sexuella upplevelse, med en 23-åring. Det är inslag av bdsm (jag som dominant) och både cunnulingus, rimming och diverse annat. Det som gör det så fantastiskt är att han är totalt dedikerad, verkligen dyrkar mig med sin tunga och det är alldeles uppenbart hur mycket han njuter av att bara ge. Vi tänder dessutom sjukt mycket på varann både fysiskt och mentalt och det gör detta till det bästa jag upplevt. Vilket är rätt sjukt egentligen, att få uppleva i min ålder. 

• Svar på tråden Bästa sexet, med vem?
  • Anonym (Hittills)

Nu har jag ju inte levt färdigt, så det kanske kommer ännu bättre sex framöver. 

Jag hade i alla fall en affär med min granne ett tag. Jag var ungefär 30 och han något äldre. Det som gjorde det så bra var att det var fullständigt ohämmat. Vi testade allt. Dessutom var vi extremt fysiskt attraherade av varandra. 

Var förstås dömt att sluta i katastrof, men jag är glad för minnena. 

• Anonym (C)

Det var för närmare 10 år sedan, var visserligen gift men träffade värsta charmören på en konferens. Han visade sig ha ett organ modell större. Det är inte alltid lyckat men den här mannen visste hur han skulle använda den. Brukar inte vara högljud men han fick mig verkligen att tjuta av njutning. Jag vet inte hur många gånger jag kom den natten men jag bara grät av lycka.  Har aldrig upplevt något liknande innan eller efter. Fantiserar fortfarande om att träffa honom igen.

• Anonym (Milf Hunter)
    Anonym (C) skrev 2025-05-03 16:49:15 följande:

Det var för närmare 10 år sedan, var visserligen gift men träffade värsta charmören på en konferens. Han visade sig ha ett organ modell större. Det är inte alltid lyckat men den här mannen visste hur han skulle använda den. Brukar inte vara högljud men han fick mig verkligen att tjuta av njutning. Jag vet inte hur många gånger jag kom den natten men jag bara grät av lycka.  Har aldrig upplevt något liknande innan eller efter. Fantiserar fortfarande om att träffa honom igen.

Hur upplevde du hon större förutom att den var visuellt större? :)

Använde ni kondom?

• Anonym (Milf Hunter)

En jag träffade på en kryssning som hade hytten bredvid.

Vi umgicks dock inte utan min kompis hade sex med henne shyttkamrat.

Vi pratade länge en dag körde jag hem henne från krogen.

• Anonym (Hm)

Med min älskade make.

• Anonym (Milf Hunter)

De flesta har nog en egen "top 3" lista.

• Anonym (Hm)
    Anonym (Milf Hunter) skrev 2025-05-03 17:11:40 följande:

De flesta har nog en egen "top 3" lista.

Aldrig haft någon lista, inte heller rankat partnern.
  • Anonym (C)
    Anonym (Milf Hunter) skrev 2025-05-03 17:02:20 följande:

Hur upplevde du hon större förutom att den var visuellt större? :)

Använde ni kondom?

Klart vi använde kondom. Vad har det för relevans för tråden?
  • Anonym (bärtilsdotter)

Tror det måste va då jag gav efter för min mosters unga älskare.  Jag va 17, och han var ca mitt mellan min och hennes ålder ca 28-30. Han var serb, och en kåtbock utan dess like. Han tittade på mig med en kåt "vargblick", och hade smygtafsat på mig flera gånger. Förbjudit och spännande var det också, klädde mig i kortkjol bara för att reta honom lite .... hehe.

Jag har  sällan upplävd en så dominant älskare för, han tog mig på ett sätt som ingen annan tills då (och knappast senare) .  Han hade nåt över sig som äcklade och tände mig samtidigt..... gorde mig så oerhört dökåt.  Jag fick flera starka och sköna orgasmer, och jag tror han fyllde 5 kondomer i mig den natten.

• Anonym (-)

Det var en gång som fröken höger överträffade sig själv. Stimulerades av grannarnas högljudda sex. Mycket bättre än porr.

Svar på tråden Bästa sexet, med vem?