• Anonym (O)

Bästa sexet, med vem?

Kvinna som man, berätta nu vem ni haft ert livs bästa sex med och vad som gjorde det så bra.

Skriv gärna hur gamla ni var när ni fick uppleva det, med vem (typ av relation) osv. 

Själv är jag en kvinna på snart 46 år som just fått uppleva min bästa sexuella upplevelse, med en 23-åring. Det är inslag av bdsm (jag som dominant) och både cunnulingus, rimming och diverse annat. Det som gör det så fantastiskt är att han är totalt dedikerad, verkligen dyrkar mig med sin tunga och det är alldeles uppenbart hur mycket han njuter av att bara ge. Vi tänder dessutom sjukt mycket på varann både fysiskt och mentalt och det gör detta till det bästa jag upplevt. Vilket är rätt sjukt egentligen, att få uppleva i min ålder. 

• Svar på tråden Bästa sexet, med vem?
  • Anonym (Johnny)

Lite beige kanske, men det är min fru. Samma kvinna i 30 år, sex en gång i veckan, nästan alltid samma dag, samma tid, samma ställningar i tur och ordning. Och ändå så fruktansvärt skönt. Vi funkar så bra ihop, tydligen blir vi lika kåta båda. Båda får orgasm varje gång, tack vare upphetsningen och våra leksaker.

Nu i morse.. oj oj oj... mmm

• Anonym (Milf Hunter)
    Anonym (C) skrev 2025-05-03 17:50:29 följande:
    Klart vi använde kondom. Vad har det för relevans för tråden?
    Du skrev att han hade ett organ modell större, lite ovanligt att den är större än vad kondomen går att rulla ned, kanske den var längre än så, hur som helst var det väl härligt med stor kuk? :)
  • Anonym (Milf Hunter)
    Anonym (bärtilsdotter) skrev 2025-05-03 19:11:22 följande:

Tror det måste va då jag gav efter för min mosters unga älskare.  Jag va 17, och han var ca mitt mellan min och hennes ålder ca 28-30. Han var serb, och en kåtbock utan dess like. Han tittade på mig med en kåt "vargblick", och hade smygtafsat på mig flera gånger. Förbjudit och spännande var det också, klädde mig i kortkjol bara för att reta honom lite .... hehe.

Jag har  sällan upplävd en så dominant älskare för, han tog mig på ett sätt som ingen annan tills då (och knappast senare) .  Han hade nåt över sig som äcklade och tände mig samtidigt..... gorde mig så oerhört dökåt.  Jag fick flera starka och sköna orgasmer, och jag tror han fyllde 5 kondomer i mig den natten.

Var det din debut? 
  • Anonym (Målaren)

Bästa sexet var med exet?.inte mycket som fungerade i det förhållandet men sexet var i 99 fall av 100 väldigt väldigt bra och lekfullt. Mycket känsla och frihet, allt var tillåtet bara det var skönt inga nej utan hellre ?kan vi prova så här istället? 
    grundinställningen var gör det du tycker är skönt så ser jag till att jag också har det skönt. Saknar det otroligt mycket ibland men absolut inte förhållandet.

• Anonym (bäst)

Bästa sexet är med den man har starkast känslomässig och andlig samhörighet med. Har ni inte upplevt det, leta vidare. Missa inte det andliga perspektivet i sex!  Glad

• Anonym (bärtilsdotter)
    Anonym (Milf Hunter) skrev 2025-05-04 15:05:40 följande:
    Var det din debut? 
    Inte alls, debuterade vid 14
  • Anonym (BC)

Jag är 25 och min man 29. Vi träffades när jag var 15.

När jag var runt 22 så började han tjata på att jag skulle ha sex med män som han hittat på en sexsida. Jag ville inte men jag gav tillslut med mig för att först tänkte jag att det skulle stoppa hans tjat och jag kunde lika gärna prova. Jag väljer inte männen det gör min man som tyvärr nu själv slutat ha sex med mig då han inte verkar hålla av mig lika mycket eller om han istället går igång på att titta på, jag vet faktiskt inte och jag orkar inte bråka med honom om det. Men under de här runt 3 åren som han har hållit på har jag legat med kanske 50 män. I snitt en till tre gånger i månaden bjuder han hem män som jag ska ha sex med.

De tre bästa är dessa:

1. En atletiskt byggd äldre man, runt 40 år med väldigt fin penis. Han var både snäll och hårdhänt. Jag kunde också fantisera lite om opassande maktförhållanden (lärare, tränare eller liknande). Det var mycket som stämde in. Han var uthållig, slickade mig och han var inte speciellt hårdhänt när jag utförde oralsex på honom. Rummet var också ganska nedsläckt den gången så min man syntes inte lika mycket som han brukar.

2. En gång kom två killar och vi hade en trekant. De såg helt okej ut båda två vilket var en lättnad. Okej storlek på penisarna och de verkade ändå kunna det här. De var tålmodiga och det kändes inte som att de trängde sig på. Plus för att det var en ovanlig situation. Minus för att det pågick extra länge (jag gillar egentligen inte sex så mycket).

3. När jag hade sex med en yngre kille än mig. Han var väldigt försiktig. Ofta brukar männen min man hittar vara mer dominanta och hårdhänta i sängen, vilket inte spelar så stor roll för mig när jag väl är där. Men jag föredrar egentligen när det är mer ömhet inblandat. Den här killen var så försiktig och omtänksam, han bad nästan om ursäkt för att han var där vilket var lite roligt (hur kul nu man kan tycka att det är när min man står och filmar eller tittar på oss). Han penis var också fin och fräsch.

Dessa tre minns jag mer än de övriga som bara känns ganska... likadana.

• Anonym (Ttt)

När jag var otrogen, i samband med att jag separerade, jag var 59 och hon 60. De som påstår att kvinnor tappar lusten i klimakteriet vet inte vad de pratar om. Förutom att hon var helt fantastisk i sängen var hon väldigt intelligent och rolig att vara med, så det handlade inte om nån enbart sexuell relation. 

• Anonym (Trogen man)

Med min fru. Det är nog snart 20 år sen vi träffades men det blir bara bättre och bättre för varje gång. Jag är tokig i henne fortfarande, nykär, kan inte fatta att hon vill vara med mig, men jag gör allt jag kan i sängen för att förtjäna henne. Att hitta nya sätt att tillfredsställa henne ännu bättre är det bästa jag vet. Det enda jag önskar är att hon orkade hålla på längre för jag kan inte få nog av henne!

• Mayjel

Min hjärna. Det är en trevlig liten apparat som skänker en trevliga små drömmar ibland.

Svar på tråden Bästa sexet, med vem?