Inlägg från: Snälla Killen |Visa alla inlägg
  • Snälla Killen

Bli fingerknullad?

Gör man rätt och träffar rätt vid rätt ställe så ...

Jag har aldrig stött på en endaste kvinna som inte har kommit 

Snäll? Definiera snälla...
  • Snälla Killen
    Anonym (Trött) skrev 2025-05-04 09:02:00 följande:
    Jag kanske är den enda, eller så ljuger alla kvinnor. Haha
    Jag tror att alla är olika och föredrar olika saker helt enkelt. 

Jag är väldigt noga med att fråga den jag är med vad som som uppskattas och inte.

Har ännu inte stött på någon som inte uppskattar lite fingermagi 😇. 

Jag gör det mest för att ge mig själv en liten paus för att undvika för tidig, ja... Men jag gör det för hennes skull, men enbart om hon uppskattar det såklart.
  • Snälla Killen
    Anonym (Mynta) skrev 2025-05-04 09:26:12 följande:

Nej du är inte ensam om detta! Jag har själv väldigt svårt för detta och känner absolut ingen njutning av detta.

Det är skrämmande hur mycket porren påverkar män.  De verkar tro att det är tekniken som avgör och glömmer bort att lusten sitter i huvudet.  Det är det erotiska samspelet mellan varandra som skapar lusten till varandra.  Det är då inte så konstigt att vi kvinnor och faktiskt även män tappar lusten.

Fast det finns en punkt där inne som aldrig säger nej till rätt form av stimulans 
  • Snälla Killen
    Anonym (Dellta) skrev 2025-05-04 09:40:55 följande:
    Forskning har haft svårt att hitta g- punkten, men det är möjligt att den finns. 

De andra delarna, som klitoris och blygdläpparna är däremot erkända som erogena zoner av forskning. 
    Jag pratar inte om G-punkten. Alla kvinnor reagerar olika på olika ställen men i kombination med en trygg miljö/partner så är det lustiga att det går att fokusera stimulansen till ett visst ställe.

Men det fungerar enbart om båda litar på varandra till 100%.

Sex handlar mer om psykologi och vissa saker kan te sig vara väldigt abstrakta och därför är det svårt att forska inom ämnet.
  • Snälla Killen
    Anonym (Flipp) skrev 2025-05-04 10:47:16 följande:

Fint ändå med snälla killar som kommer och förklarar för tjejorna hur deras kroppar fungerar och vad de får lust och stimulans av. Tur! 

Förklarade enbart hur det har varit ur min synvinkel 😉

Sedan sa jag även att "det fungerar enbart om båda litar på varandra till 100%" , vilket underförstått betyder att det inte fungerar alltid för alla i alla lägen. 

Personkemi och fingerfärdighet är min erfarenhet till framgång. 😉

P.S

Jag är snäll 😇
  • Snälla Killen
    Anonym (Tihi) skrev 2025-05-04 13:50:17 följande:
    Ändå måste du förklara för kvinnor att det är skönt att fingerknullas hårt på någon punkt som ingen vetenskap verifierat? Mansplaining deluxe
    Då får du vara snäll och förklara vart någonstans jag har gjort det?

Hur kan mina egna erfarenheter misstas för att "läxa" upp kvinnor om sina kroppar? 😅
  • Snälla Killen
    Anonym (a) skrev 2025-05-04 15:24:48 följande:
    Något mer bevis på att du är allvetande som du behöver?
    Ja, fler försökskaniner 😇
  • Snälla Killen
    Anonym (a) skrev 2025-05-04 19:11:15 följande:
    Tack jag ligger hellre med folk som inte ska försöka övertyga mig om vad jag gillar.
    Haha, jag var inte heller seriös i mitt senaste svar till dig heller 😇 

Du ligger självklart med de du själv vill ligga med och önskar dig fortsatt lycka till med det 🙂

Svårare än så är det verkligen inte...
  • Snälla Killen
    New Dawn skrev 2025-05-04 20:02:30 följande:
    Det där är inte sant, men ja, tömma urinblåsan kan ju ske om man trycker innifrån väldigt mycket på den och urinrörets sfinktrar. Vissa män tror att vätska som kommer per automatik betyder njutning, men så är det inte. 

(Ja, man kan så klart njuta av fingerpullade, med, eller utan vätska inblandat och med eller utan orgasm) 
    Har alltid funkat för den jag har fingrat, men om du insisterar på att jag ljuger så gör jag självklart det i din värld 🙃
  • Snälla Killen
    Tom Araya skrev 2025-05-11 06:10:02 följande:
    Som allt annat varierar det individuellt och är även beroende på hur det görs.
    Exakt! 🙂
Svar på tråden Bli fingerknullad?