• Anonym (Trött)

Bli fingerknullad?

Min kille (och så många killar jag träffat innan) gillar att knulla mig med handen, alltså 2-3 fingrar och sedan helst tokpumpa. Typ som man kan se på porrfilmer när en kille fingrar en tjej och hon sprutar i fontänorgasm varje gång med 2-3 min mellanrum.
    Är jag den ENDA som inte gillar detta Eller är merparten av dom män jag träffat porrfilmsskadade? 
    tycker inte alls det är skönt att få stela fingrar i mig ibland med vassa naglar som river. Föredrar en hård k u k haha

Måste fråga då detta är något jag funderat över en tid 

• Svar på tråden Bli fingerknullad?
  • Snälla Killen

Gör man rätt och träffar rätt vid rätt ställe så ...

Jag har aldrig stött på en endaste kvinna som inte har kommit 

Snäll? Definiera snälla...
  • Anonym (Trött)
    Snälla Killen skrev 2025-05-04 08:58:25 följande:

Gör man rätt och träffar rätt vid rätt ställe så ...

Jag har aldrig stött på en endaste kvinna som inte har kommit 

Jag kanske är den enda, eller så ljuger alla kvinnor. Haha
  • Postman

Det där är nåt trams från porrfilmer och sen ska det helst komma en liter vätska också. Säg ifrån om du tycker det är obehagligt eller om du inte vill. 

• Snälla Killen
    Anonym (Trött) skrev 2025-05-04 09:02:00 följande:
    Jag tror att alla är olika och föredrar olika saker helt enkelt. 

Jag är väldigt noga med att fråga den jag är med vad som som uppskattas och inte.

Har ännu inte stött på någon som inte uppskattar lite fingermagi 😇. 

Jag gör det mest för att ge mig själv en liten paus för att undvika för tidig, ja... Men jag gör det för hennes skull, men enbart om hon uppskattar det såklart.
  • Anonym (Mynta)

Nej du är inte ensam om detta! Jag har själv väldigt svårt för detta och känner absolut ingen njutning av detta.

Det är skrämmande hur mycket porren påverkar män.  De verkar tro att det är tekniken som avgör och glömmer bort att lusten sitter i huvudet.  Det är det erotiska samspelet mellan varandra som skapar lusten till varandra.  Det är då inte så konstigt att vi kvinnor och faktiskt även män tappar lusten.

• Anonym (Dellta)
    Anonym (Trött) skrev 2025-05-04 09:02:00 följande:
    Nej, du är sannerligen inte den enda. De flesta erfarna män vet att klitoris och blygdläpparna är mer erogena  onråden.
  • Snälla Killen
    Anonym (Mynta) skrev 2025-05-04 09:26:12 följande:

Nej du är inte ensam om detta! Jag har själv väldigt svårt för detta och känner absolut ingen njutning av detta.

Det är skrämmande hur mycket porren påverkar män.  De verkar tro att det är tekniken som avgör och glömmer bort att lusten sitter i huvudet.  Det är det erotiska samspelet mellan varandra som skapar lusten till varandra.  Det är då inte så konstigt att vi kvinnor och faktiskt även män tappar lusten.

Fast det finns en punkt där inne som aldrig säger nej till rätt form av stimulans 
  • Anonym (Dellta)
    Snälla Killen skrev 2025-05-04 09:32:26 följande:
    Fast det finns en punkt där inne som aldrig säger nej till rätt form av stimulans 
    Forskning har haft svårt att hitta g- punkten, men det är möjligt att den finns. 

De andra delarna, som klitoris och blygdläpparna är däremot erkända som erogena zoner av forskning. 
  • Anonym (Hh)

Jag tycker inte heller om att bli fingerpullad. Smek  ja tack gärna men inte frenetiskt köra fingrarna ut och in. 

• Anonym (Learning by doing)
    Anonym (Dellta) skrev 2025-05-04 09:40:55 följande:
    Forskning har haft svårt att hitta g- punkten, men det är möjligt att den finns. 

De andra delarna, som klitoris och blygdläpparna är däremot erkända som erogena zoner av forskning. 
    Min finns definitivt, men det betyder inte att vem som helst kan hantera den bra.

Egentligen borde alla män få sin prostata stimulerad inifrån ett par gånger så de fattar skillnaden mellan att göra saker rätt och för hårt/fel. 
Svar på tråden Bli fingerknullad?