Inlägg från: Anonym (Flipp) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Flipp)

Bli fingerknullad?

Fint ändå med snälla killar som kommer och förklarar för tjejorna hur deras kroppar fungerar och vad de får lust och stimulans av. Tur! 

• Anonym (Flipp)
    Snälla Killen skrev 2025-05-04 13:00:58 följande:
    Förklarade enbart hur det har varit ur min synvinkel 😉

Sedan sa jag även att "det fungerar enbart om båda litar på varandra till 100%" , vilket underförstått betyder att det inte fungerar alltid för alla i alla lägen. 

Personkemi och fingerfärdighet är min erfarenhet till framgång. 😉

P.S

Jag är snäll 😇
    Ja men jag skrev ju att det var fint att du kommer in och förklarar för oss hur det funkar! Verkligen toppen! Och ta inte åt dig av att bli kallad mansplainer,  vissa saker om kvinnokroppen vet helt enkelt män bäst. Särskilt de snälla. 
  • Anonym (Flipp)

Och just det: om någon korkat litet mähä till quinna påstår att hon inte gillar en specifik sak i sängen: se gärna till att tala om för henne att hon bara inte träffat rätt snubbe/testat på rätt sätt/egentligen tycker om det bara hon testar med just honom. Då är man extra snäll som kille. 

• Anonym (Flipp)
    Anonym (Malin) skrev 2025-05-04 15:35:44 följande:
    Men så är det ju, det är skönt att bli fingrad av rätt man som är lyhörd och kan sina saker, men obehagligt av någon annan. Och vissa gillar fingrar, andra inte. Varför raljerar du över en ganska självklar sak? Är du väldigt oerfaren?
    Ja men absolut, det är ju det jag säger. Var det otydligt? Bra med män som talar om för damerna vad de tycker är skönt.
    Det är också viktigt att komma ihåg att personliga preferenser bara är trams mär det gäller the läjdies, ALLA tycker om samma sak egentligen. Så om det är din grej att bli fingrad så tycker alla om det. Juh. Det vet vi som är väldigt erfarna. 
  • Anonym (Flipp)
    Anonym (Malin) skrev 2025-05-04 15:59:51 följande:
    Jag skrev ju att vissa gillar fingrar, andra inte. Bitter much?
    Inte alls bitter, är du? Stackare isf. Det kan inte vara kul.

Jag berömde ju bara Snälla Snubben som var här och talade om för kvinnorna var skåpet står så att säga. Vet inte varför det är så kontroversiellt...
  • Anonym (Flipp)
    Anonym (Malin) skrev 2025-05-04 16:05:04 följande:
    Jag svarar på hennes raljerande svar på mitt inlägg. Så vad är det jag missar?
     Vaddå raljerande? Jag håller ju med dig...? 
  • Anonym (Flipp)
    Snälla Killen skrev 2025-05-15 09:41:46 följande:
    Fast när en man förklarar öppet här inne  om sina egna erfarenheter (ej riktat mot något kön) så tolkar vissa det som att man försöker "lära" andra kvinnor...

Jag har gett upp denna tråden
    Men nej! Ge inte upp! Det behövs snälla killar som talar om för damerna vad de tycker om. Lyssna inte på de som kallar dina personliga erfarenheter av ett urval damer för anekdotisk bevisföring.
    Sen finns det ju de som säger att det är irrelevant vad de du gökat med tycker eftersom det inte svarar på frågeställningen i ts (finns det fler som inte tycker om att bli fingrade). Lyssna inte på dem, du är ju en snäll kille och vill ju bara hjälpa oss okunniga damer med vad vi faktiskt tycker. Bra tycker jag!
  • Anonym (Flipp)
    Snälla Killen skrev 2025-05-29 04:27:35 följande:

Som en vis människa sade en gång tidigare i tråden...

Ett finger på rätt ställe, vid rätt tidpunkt är inte fel!

Vad kul att du gillar att bli fingerknullad! Bra med snälla-killperspektivet där du delar med dig av dina erfarneheter att bli fingerknullad som man! Heja dig!
  • Anonym (Flipp)
    Snälla Killen skrev 2025-05-29 12:09:36 följande:
    Haha, prata om att medvetet snedtolka allt jag säger ;)

Det är ju visserligen en begåvning i sig självt...
    Vad snedtolkar jag? Vi har ju konstaterat att du inte försöker göra dig till talesperson för vad kvinnor tycker om?
    Så då måste du ju tala om dig själv när du skriver att ett finger på rätt ställe vid rätt tidpunkt inte är fel? Eller är det ändå så att du talar om för the läjdiez vad de tycker om egentligen? 
Svar på tråden Bli fingerknullad?