Inlägg från: Anonym (a) |Visa alla inlägg
  • Anonym (a)

Bli fingerknullad?

Det är inte konstigt om du inte får ut så jättemycket av att bli fingerpullad.

• Anonym (a)
    Snälla Killen skrev 2025-05-04 09:32:26 följande:
    Fast det finns en punkt där inne som aldrig säger nej till rätt form av stimulans 
    Något mer bevis på att du är allvetande som du behöver?
  • Anonym (a)
    Anonym (Malin) skrev 2025-05-04 15:35:44 följande:
    Men så är det ju, det är skönt att bli fingrad av rätt man som är lyhörd och kan sina saker, men obehagligt av någon annan. Och vissa gillar fingrar, andra inte. Varför raljerar du över en ganska självklar sak? Är du väldigt oerfaren?

"Fast det finns en punkt där inne som aldrig säger nej till rätt form av stimulans " Är ju vad personen bemöter...

Att acceptera att alla inte njuter av en viss sak oavsett vem som utför den är snarare något en erfaren person förstår.

• Anonym (a)
    Anonym (Malin) skrev 2025-05-04 15:59:51 följande:
    Jag skrev ju att vissa gillar fingrar, andra inte. Bitter much?
    Du missar poängen och vad personen svarar på...
  • Anonym (a)
    Anonym (Malin) skrev 2025-05-04 16:05:04 följande:
    Jag svarar på hennes raljerande svar på mitt inlägg. Så vad är det jag missar?

Du håller på med ". Varför raljerar du över en ganska självklar sak? Är du väldigt oerfaren?"

När denne pratar om en specifik användare som hävdar att alla har en punkt som inte säger nej stimulans dvs rent felaktigt. En smula komiskt från utsidan.

• Anonym (a)
    Snälla Killen skrev 2025-05-04 19:01:13 följande:
    Ja, fler försökskaniner 😇
    Tack jag ligger hellre med folk som inte ska försöka övertyga mig om vad jag gillar.
Svar på tråden Bli fingerknullad?