Inlägg från: Anonym (B) |Visa alla inlägg
  • Anonym (B)

Bli fingerknullad?

Jag är 49 och minns faktiskt inte riktigt hur män har gjort tidigare i mitt liv, men nu när jag dejtar lite mer så har de flesta pullat mig hårt i nåt skede av sexet. För nåt år sen fontänade jag för första gången, och det händer nu nästan varje gång jag blir hårt pullad. Det är alltså väldigt skönt, men rätt nytt för mig.

• Anonym (B)
    Noname00 skrev 2025-05-12 15:48:28 följande:
    Har varit med om det 2 ggr.
    Sprutar du ut eller flödar det ut?
    Som kille kan jag tycka det var rätt härligt.
    Nu är det ju inte jag som ser hur det ser ut på mig, utan mannen, men jag skulle säga att det snarare flödar än sprutar. Men det kan bli väldigt blött, värsta pölen i sängen.

Och nej, det är inte kiss. Det är inte gult och luktar inte.

Nu tror jag egentligen inte att det här är relaterat, men för ett par år sen lät jag ta bort livmodern p.g.a. problem. Och första fontänen jag kan minnas var för 1,5 år sen. Som sagt, jag har svårt att se kopplilngen så, men ändå lite intressant att de skedde så nära varandra i tid.
  • Anonym (B)
    Anonym (PS) skrev 2025-06-01 20:53:09 följande:
    Nej, att ge stimulans med annat än kuken är inte porrskadat, eller Herr Stå som du kallar det (spyr lite i munnen). Att fingerpumpa på det sätt du beskriver är dock 100 procent porrskadat.
    I så fall har porren fört nåt positivt med sig. Jag var ihop med min exman i 15 år och varken med honom eller innan dess minns jag att jag blev hårt fingerpullad. Nu har jag legat med ett tiotal män sen skilsmässan och kanske hälften har i nåt skede fingerpullat mig hårt så att jag sprutat (vilket jag aldrig gjort förut). För mig känns just pullandet väldigt skönt.
  • Anonym (B)
    Anonym (Noname00) skrev 2025-06-02 13:47:39 följande:

Ni kvinnor tycker ni det är något skillnad om man för fingrarna uppåt mot magen och i sidled eller formar fingrarna som en krok istället för att bara köra in och ut.

Att slicka lätt på klitttan samtidigt kanske har ännu större effekt?

Det är nog väldigt individuellt.
Svar på tråden Bli fingerknullad?