Inlägg från: Anonym (Klåfingrig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Klåfingrig)

Bli fingerknullad?

Har sedan många kört vad någon tidigare "spindelman-tekniken" , pek och långfinger böjda uppåt. Ganska små rörelser eller inga alls men bra tryck uppåt.
    Ett finger eller en tunga på sprattelknappen samtidigt.
    Något som visat sig uppskattat är samtidigt som fingrarna inuti pressar uppåt lägger man den andra handens handflata utanpå och pressar lite nedåt samtidigt som "ute-handens" pekfinger smeker clittan - har haft närapå 100% utfall på detta.

Det som förvånade mig var när jag körde det första gången på min särbo. Vi var båda 45+ vid tillfället. Jösses vad hon kom, och gör fortfarande av det.
    Efteråt sa hon:
    Inte för jag vet exakt vad du gjorde, men det var helt otroligt.

Fick mig att undra hur hon blivit fingrad innan.....

• Anonym (Klåfingrig)
    New Dawn skrev 2025-05-12 17:24:20 följande:
    Wikipedia... Tycker du det är en pålitlig källa? Varifrån kommer den sk informationen? 

De små körtlar kring urinröret och urinrörsmyningen är väääldigt små. De utsöndrar vätska under sexuell upphetsning, för att skydda urinröret. Skenes körtlar motsvarar ungefär storleken av ett blåbär. Det skulle så klart kunna komma lite extra ibland, men det är så små mängder. Självklart skulle dessa körtlar kunna tömmas under orgasm, men även vanligt  slidsekret bildas extra när man är väldigt upphetsad, vilket sker man är nära orgasm, och vid orgasm, men att se detta, skvätta och dessutom, "spruta". Finns ingen seriös forskning som visat det. Försök gärna visa det.
    Kan inte bidra med varken fakta eller statistik, bara med personlig erfarenhet.
    Upplevt blöt/fontän med tre olika kvinnor.
    Två av dem var när hon red mig och jag kände hur det rann ner över mig.
    En av dem fingrade jag och hon kom som en brandspruta!! Trycket var så högt att sprutet hördes. Längden på sprutet och även mängden var klart imponerande.
    De två första skedde i säng och den tredje utomhus - inte vid något tillfälle har det luktat kiss eller blivit några som helst fläckar när det torkat.
    Vätskan var i samtliga fall helt klar och utan särskild doft.
  • Anonym (Klåfingrig)
    Anonym (Ointressant) skrev 2025-05-12 22:01:15 följande:
    Av någon anledning försvann citeringen medan jag skrev mitt svar, men det är dig jag svarar i det längre inlägget ovan. Du refererar till samma artikel som jag, som alltså kommer fram till att skvättet inte bara är kiss, utan en blandning mellan olika vätskor. En Bloody Mary är inte vodka, utan delvis vodka. En fontänorgasm är inte urin, utan delvis urin. 
    Hävdar fortfarande - det innehåller ingen urin alls!
    Ingen lukt, ingen smak och inga fläckar, 
  • Anonym (Klåfingrig)

Ärligt talat och upplevt - jag ger fullkomligt fan i vad ni andra tycker eller tror att en sprutotgasm beståt av, Urin är INTE en del. 
    Tyvärr kan ....eller vill inte släppa efter min kvinna komma just dit, 
    Men hennes orgasm är viktigare än en fontän kan jag tycka

• Anonym (Klåfingrig)
    New Dawn skrev 2025-05-12 23:42:44 följande:
    Ja, självklart får du tro att kvinnas kropp har någon mystisk blåsa.

Jag tycker du har fel fokus, när du skriver att hon tyvärr inte får fontänorgasm . Låt din kvinna njuta och fokusera på det i stället, fullt ut. 
    Say what?
    Hat jag lagt någon värdering i fontän eller inte?
    Gör ett test i läs-förståelse!
  • Anonym (Klåfingrig)
    New Dawn skrev 2025-05-12 23:42:44 följande:
    Ja, självklart får du tro att kvinnas kropp har någon mystisk blåsa.

Jag tycker du har fel fokus, när du skriver att hon tyvärr inte får fontänorgasm . Låt din kvinna njuta och fokusera på det i stället, fullt ut. 
    Nu får du väl skärpa dig!
    Läs och försök förstå!
Svar på tråden Bli fingerknullad?