Inlägg från: Anonym (Fontänis) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fontänis)

Bli fingerknullad?

Men snälla ... jag kan bara prata för min egen fontänorgasm. När jag får fontänorgasm så blir jag blaskvåt inuti sl*dan, ibland sprutar allt ut men ibland blir en del kvar (beroende på ställning). På mig kommer den garanterat inifrån sl*dan. 

Det luktar liiite kiss ibland men oftast inte. Vad det är för typ av vätska spelar väl noll roll! 

Fontänorgasmen för mig är inte den skönaste eller orgasmen, mer ett pfff när det väl händer. Men uppbyggnaden av den är himmelsk och ibland känns uppbyggnaden av den som en lång orgasm, med ett litet körsbär på toppen i form av en squirt. 

• Anonym (Fontänis)
    Anonym (Noname00) skrev 2025-05-15 08:04:55 följande:

Om vi återgår till ämnet är det verkligen ingen kvinna här som gillar att bli fingrad?

Det verkar vara mest män som talar om hur kvinnor vill ha det.

Kvinna här!

Jag älskar det om mannen vet vad han gör. För mig finns det två sätt som är "rätt":

1. Ett finger inuti som cirkulerar runt öppningen och retas mot framväggen. Helst ska samtidigt ett annat finger smeka på utsidan på läpparna, och/eller klitoris.

2. Två fingrar inuti, lätt böjda mot framvägg så att de trycker mot g-punkten. Jag föredrar ett ganska rejält tryck men medelfart rytm. (pumpa stenhårt är inte skönt)

Det finns några fel som en del män tyvärr tror är rätt:
    -Raka fingrar in och ut, det ger ingenting
    -Vassa naglar, AJ! Värst är nagelbitares naglar. 
    -Slappa fingrar, nope nej tack!
    -Pumpa stenhårt, kan göra ont. 
    -Testa hur många fingrar som får plats och pressa in så många som möjligt. Nej tack, du kan gå!
Svar på tråden Bli fingerknullad?